beantwoord

storing wijkcentrale

• 6 april 2016
  • 1 reactie
  • 445 keer bekeken

Vandaag dag nummer 3 dat ik geen Internet, TV en Telefonie heb. Sinds dat nieuwe modem kwam : problemen.
Ik heb met mijn mobiel moeten bellen (gek dat Telfort aangeeft om bij problemen te bellen met een 0900 terwijl telefonie het niet doet). Inmiddels bijna 20 euro besteed aan bellen. 2 dagen te horen gekregen dat een monteur van KPN aangestuurd is (weet niet waar naartoe!) maar het zou 5 werkdagen kunnen duren.

Heb via de computer gezien dat er geen DNS is. Heb de telefoon rechtstreeks op de KPN doos in de muur aangesloten en deze gaf geen toon. Aansluiten via het modem geeft een in gesprek toon. Errug vreemd.

Telfort medewerkers hebben gemeten en gaven aan dat het in de wijkcentrale zit. Is daar iemand ergens tegen aan gaan leunen soms?
icon

Beste antwoord door Stephen 8 april 2016, 20:28

Hallo Martinus, welkom op het forum! Wat jammer dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Indien de problemen nog steeds niet zijn verholpen dan wil ik graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Hiervoor ontvang ik dan graag je naw-gegevens in een privébericht.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martinus, welkom op het forum! Wat jammer dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Indien de problemen nog steeds niet zijn verholpen dan wil ik graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Hiervoor ontvang ik dan graag je naw-gegevens in een privébericht.