beantwoord

Storing melden buiten kantooruren

• 20 juni 2015
  • 14 reacties
  • 2802 keer bekeken

Hoe kan ik een storing bij Telfort melden buiten de service uren
icon

Beste antwoord door Daphne 22 juni 2015, 10:06

@all,

Het is goed voor te stellen dat dit soort vragen worden gesteld. Tijdig klanten informeren is dan ook ontzettend belangrijk. De suggesties van gebruiker Ma694577 zijn al intern doorgezet. Ik doe mijn best jullie hier op de hoogte te houden. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 1
Ik heb dezelfde vraag. Om 17:05 gaat het internet uit en kun je dus niet meer in contact komen met Telfort.
Ook jammer dat Telfort zo minimaal informatie verstrekt, op de storingen in mijn buurt was is en was er niets te vinden.
Ik heb een storing met het ontvangst van het tv-signaal. Mijn postcode is 5283xp. Internet en bellen werkt wel.
meer mensen problemen in arnhem voor de tweede keer?
is er een monteur van KPN geweest om wat voor een KPN klant op te lossen, ligt bij ons alles er weer uit
dus lekker hele weekend zonder tv, geen telefoon en internet
lekker waardeloos hoor

nee wij maken gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN maar we zijn voor storingen niet bereikbaar en KPN wil ook niets doen
bedankt Harry
Help.. almere ook Down !!!!!!
Reputatie 1
Ik zat met de zelfde vraag hier in Houten. Helemaal mee eens dat er een mogelijkheid moet zijn om buiten de openingstijden van de servicedesk je storingen te kunnen melden en te kunnen horen of er een grote storing is waar aan gewerkt wordt. Ik bleef me steeds afvragen is dit een grote storing of zit het probleem alleen bij mij thuis. Dus je gaat eerst alles resetten, glasvezelmodum opnieuw opstarten. Overigens is het ook lastig als je geen internet hebt om er achter te komen wat er aan de hand is.
Mijn suggesties:
1. Maak een 24/7 beschikbaar storingsnummer, waar je via een bandje hoort wat de actuele storingen zijn en je via postcode huisnr je storing kunt melden. (Dit hoeft niet veel te kosten voor telfort: 1 nr. beschikbaar maken, 2 voice mailbox regelen (hebben julle al), iemand die de info actueel houdt.
2. Stel een sms dienst beschikbaar waar je via postcode huisnr. op dehoogte kan worden gehouden als er een storing in jouw postcode gebied is (Liander heeft zo'n sms dienst bij storingen)
3. maak duidelijk aan je klanten of je al dan niet je netwerk/diensten 24/7 monitoort en of er al dan niet bij grote storingen 24/7 actie wordt ondernomen
Ik hoor graag wat Telfort mijn suggesties doet!
Ruud Mathot
Badge +2
Volgens mij doet Telfort puntje 3 al, maar communiceert er verder niet over. Interessante suggesties voor Telfort lijkt me zo.
Badge +2
@all,

Het is goed voor te stellen dat dit soort vragen worden gesteld. Tijdig klanten informeren is dan ook ontzettend belangrijk. De suggesties van gebruiker Ma694577 zijn al intern doorgezet. Ik doe mijn best jullie hier op de hoogte te houden. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Badge
Zit sinds donderdagavond 2 juli 2015 vanaf 18.30h zonder een DSL verbinding. Dus geen internet en niet bellen. Vrijdag met veel moeite contact gehad met Telfort. De technische afdeling constateert ook dat er geen verbinding is. Vrijdag om 19.15 afspraak gemaakt voor een KPN monteur die op maandag tussen 12-14h langs zou komen. Nu is het 16.25 en nog geen monteur gezien. Telfort trachten te bellen, maar daar is de wachttijd MEER dan 20 minuten!!!! Dat ga ik met mijn mobiel dus niet doen.
Zeer vermoedelijk zit het in de aansluitkast hier in de buurt. Heb vorig jaar hetzelfde probleem gehad Eerst lagere snelheid en later valt de DSL verbinding weg. Toch maar eens uitkijken naar een andere provider.
Badge +2
@hoff2811,

Het zit ook niet mee hè? Graag zoek ik voor jou uit wat de status van de monteur is en vanzelfsprekend mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Daphne
Badge +2
@hoff2811,

Fijn te vernemen dat de monteur alsnog is verschenen (later dan gepland) en het probleem heeft opgelost!

Daphne
Beste Telfort

Ik heb twee problemen,
een is met telfort combi voordeel, die ik nooit van kunnen gebruiken. Ik heb mijn simonly nummer 0630456216 geupgrade met internet alleen om te kunnen combivoordeel gebruiken. Dat werd niets, geen combi, toch heb verlies gemaakt in uitgaves,
geen geld terug gekregen van Telfort, ondanks werd gezegd dat we je combi die niet gebruikt is toch wel heb ik voor betaal, DE HBO van 15 euro en 5 euro extra voor de Internet op mijn telefoon. samen 20 euro.

Als je die allemaal berekent, heb ik meer dan 200 euro uitgegeven en geen voordeel heb gehad.

Tweede punten is een klacht richting telfort:

7778 sms,
hoe komen we in so een val terecht, wie creeert dit?
Je kan niet zeggen dat wij dat doen. Dit geval is al bekkend bij jullie, toch laten jullie de misbruikers jullie diensten gebruiken, om uw klanten leeg te zuigen.

Mijn vrouw krijgt sms,sjes die ze niet kent. Toch betaald ze ervoor. Dat heeft ze nooit kunnen weten, ze kan het zelf ook niet blokkeren. Wie betaalt nu voor dit schade, waarom zouden wij ervoor betalen, het feit dat die smssjes worden gestuurd, heeft niets te maken met ons, ze worden geactiveerd buiten ons geweten.

Gaarne verzoek ik telfort om alle sms, kosten terug te betalen, door zijn nalatenschap. Telfort moet die dieven blokkeren. Maar blijft ze binnen laten, en accepteert heb sms,sjes.
0649649474
Solmedia
Badge +2
1: je reageert in een topic van iemand anders, over iets anders, dus de kans dat je een toegespitste reactie krijg Is kleiner.
2: alle voorwaarden omtrent combivoordeel staan op www.Telfort.NL/combivoordeel, dus kosten kan je zelf actief voorkomen
3: je vrouw kan zichzelf wel degelijk (vantevoren) afmelden voor dergelijke diensten, namelijk door daar zelf een blokkade voor in te stellen op www.payinfo.NL of www.smsdienstenfilter.NL (komt op hetzelfde uit). Op die website kan je ook zelf zien wat voor smsjes je ontvangt.

Helaas zijn er tegenwoordig heel veel manieren waarop je vrouw zichzelf per ongeluk aangemeld kan hebben voor dit soort diensten. Aangezien je als gebruiker zelf verantwoordelijk bent voor je eigen telefoon gebruik, ben je helaas ook zelf verantwoordelijk voor de kosten.

Mijn tip; jezelf en je vrouw zo snel mogelijk blokkeren voor die diensten.
Reputatie 1
Hoe kan ik een storing bij Telfort melden buiten de service uren

Mooi, maar het is NIET nieuw ( 2 jaar) https://forum.telfort.nl/over-forum-250/telfort-storingen-sneller-op-site-zetten-33950
en resultaat tot op heden ? (staat zelfs onderaan bij mij dan) op rang 2
Ik (postcode 6641la ) heb nu een storing met mijn DSL verbinding. Ik heb allerlei afhankelijkheden van deze internetverbinding en kan nu niets. Ook al is het zondag, toch wil ik kunnen vaststellen of het aan mijn eigen apparatuur ligt of dat er een storing is waaraan gewerkt wordt.Hoe doen andere providers dat?

Reageer