vraag

SPOEDHULP gezocht! Verhuizing drama Telfort

• 4 december 2013
  • 6 reacties
  • 1389 keer bekeken

Hallo,
Na bijna een week iedere dag gebeld te hebben en in de Telfort winkel te zijn geweest worden we steeds van kastje naar de muur gestuurd.
2 maanden geleden verhuizing telefonisch doorgegeven. Medewerker heeft alles ingevoerd en herhaald en alles was juist.
Vervolgens vorige week verhuist en geen internet, gebeld met klantenservice en die gaven aan dat het opgeleverd was bij de buren :S
Meteen gevraagd wat te doen, medewerker geeft aan: bel morgen maar even terug.
Vervolgens de dag erna weer gebeld, en wederom dezelfde mededeling ontvangen.
Maandag weer gebeld en eindelijk iemand aan de telefoon gehad die het wel zou regelen maar ze kon de juiste verhuizing gegegevens niet doorvoeren in het systeem omdat haar systeem vastliep maar we zouden terug gebeld worden. Dezelfde middag maar naar de Telfort winkel gegaan en die gaf aan dat we woensdag moesten terug bellen en opnieuw de verhuizing doormoesten geven met de 7 dagen bedenktijd eraf te halen.
Vandaag gebeld en krijg te horen dat de backoffice uitgebreid onderzoek aan het doen is en wij terug gebeld zouden worden zodra het onderzoek is afgerond en de juiste verhuisgegevens ingevoerd kunnen worden, maar niemand kan ons vertellen hoe lang dit duurt.

Status als volgt: nu al een week zonder internet en TV en niemand bij Telfort kan ons iets vertellen wanneer dit probleem eindelijk opgelost gaat worden.

We zijn het zat om steeds van kastje naar de muur gestuurd te worden dus ik hoop dat we via deze oproep, iemand ons kan vertellen in wat voor tijdsbestek dit opgelost kan worden!

HULP AUB GEWENST!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Op jouw oproep zal morgen ongetwijfeld iemand van webcare reageren.
HI Indi,

Ik mag het hopen want ben het zat om steeds van kastje naar de muur gestuurd te worden :S
Reputatie 1
Badge +1
1X plaatsen was voldoende geweest :) Ik begrijp je maar al te goed!
Sorry Indi, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat wij iedere dag een andere verhaal te horen krijgen van de klantenservice en niemand ons iets kan vertellen over dit probleem hoe ze het oplossen.. enige wat ze zeggen is dat we geduld moeten hebben dus dacht laat ik beter teveel posten via deze forum, telfort fb en twitter en hopelijk kan iemand ons dan wel iets zinnigs vertellen over een oplossing..
Reputatie 1
Badge +1
Geen probleem, ik snap je. Persoonlijk heb ik hele goede ervaringen met @Henk-Telfort gehad maar de andere webcare medewerkers zullen, denk ik, niet minder hun best doen om jouw probleem op te lossen.  
Ik hoop dat hij dan mij kan helpen.. Want niemand bij de klantenservice kan mij iets vertellen en alleen maar aangeven dat de backoffice een uitgebreid onderzoek aan het doen is, maar hoelang dat gaat duren weet niemand mij te vertellen DRAMA!
Heb gewoon met spoed internet nodig voor mijn werk en maak hierdoor kosten 😞