beantwoord

Solaredge heeft geen internet verbinding

  • 27 juli 2019
  • 51 reacties
  • 1598 keer bekeken

Ben van Ziggo overgestapt naar TELFORT. De omvormer levert stroom terug en werkt wat dat betreft perfect. Alleen een probleem met verbinding van omvormer met internet (is met draad verbonden met modem, EXPEDIA BOX). Na een periode van drie weken heeft alles goed gewerkt maar laatste tijd probleem dat er geen verbinding met internet wordt gemaakt.

Nu twee maal monteur van KPN langs geweest, maar deze mogen het modem niet aanpassen. Volgens hen genereerd modem steeds ander IP adres en werkt de omvormer met vast IP- adres.

Wie heeft p[lossing voor dit probleem (ik ben geen techneut)??

Alvatrs bedankt,

***

Admin: adres gegevens verplaatst naar profielpagina en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 juli 2019, 13:54

Ik lees dat er veel gestest is, eigenlijk alles is doorlopen, maar zonder succes helaas. Eigenlijk zou een ander modem wellicht de oplossing kunnen zijn. Bij hoge uitzondering heb ik het dan ook voor elkaar gekregen om deze te versturen om te testen. We zijn dan ook erg benieuwd hoe dat gaat met het nieuwe modem. Wij horen dat graag.
Bekijk reactie

51 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Fijn dat het met de V10 nu alles goed werkt. Bedankt voor deze terugkoppeling. Ik ga dan ook kijken wat ik met deze feedback verder kan.

Reageer