sms; geen fishing? info@telfort en contact@telfort werken niet.

  • 13 juni 2012
  • 10 reacties
  • 3192 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik wou even weten of ik geen fishing kreeg. Hoe verstuur ik u een email? Want info@telfort.nl en contact@telfort.nl levert alleen onderstaand op. Overigens, mijn vraag staat hier dus ook in.
Delivery to the following recipient failed permanently:
contact@telfort
Technical details of permanent failure:DNS Error: Domain name not found----- Original message -----
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20120113; h=user-agent📅subject:from:to:message-id:thread-topic:in-reply-to :mime-version:content-type:content-transfer-encoding; bh=xeNzJvCvZjSU8Mi86wRpBLsOx1WjJBGnWzpXVkakTU4=; b=Dsuc0T3i7im5GbaKqh76BGIjaEvX01VJUqRp2KKT2qotLV1u0LBxAcUTWe5J8Y70en JSx+iL85npFOb8G5jba9rH41QaXVNw5+ACJEKl+l3babwKya+XnPp9WlYES5cKvzAPMI b5crqhLoHEvwUP6xaBbXoroYOCucqgiY3aiBn8ni+SpYrjrDVGwHfu7jGryojClqhyuQ j8vsl25sJXvPxEhecrR3JFZKECQjgZEDA+anhlpBBEPzr2F6WSAuKXsnMCSNDBIPXmwl xArmfmH1FTSBdUONX0CpBIvLYY7yDh4Kqrrvq61NdaFmvY2a9X0epyZuGHJYVX6wLQT7 ITGw==Received: by 10.112.36.132 with SMTP id q4mr5918982lbj.63.1339574489576; Wed, 13 Jun 2012 01:01:29 -0700 (PDT)Return-Path: <peter.hoefnagels@gmail.com>Received: from [10.87.51.248] ([80.187.201.33]) by mx.google.com with ESMTPS id pi5sm1334776lab.7.2012.06.13.01.01.16 (version=SSLv3 cipher=OTHER); Wed, 13 Jun 2012 01:01:27 -0700 (PDT)User-Agent: Microsoft-MacOutlook/14.10.0.110310Date: Wed, 13 Jun 2012 10:01:03 +0200Subject: FW: Delivery Status Notification (Failure)From: "J. Peter Hoefnagels" <peter.hoefnagels@gmail.com>To: <contact@telfort>Message-ID: <CBFE1553.1C2ED%peter.hoefnagels@gmail.com>Thread-Topic: Delivery Status Notification (Failure)In-Reply-To: <bcaec55406043f952804c255fac0@google.com>Mime-version: 1.0Content-type: text/plain; charset="ISO-8859-2"Content-transfer-encoding: quoted-printable
Op 13-06-12 10:00 schreef Mail Delivery Subsystem<mailer-daemon@googlemail.com>:Delivery to the following recipient failed permanently:
info@telfort.nlTechnical details of permanent failure:Google tried to deliver your message, but it was rejected by therecipient domain. We recommend contacting the other email provider forfurther information about the cause of this error. The error that theother server returned was: 550 550 5.1.0 Recipient rejected. (state 13).
----- Original message -----DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20120113; h=user-agent📅subject:from:to:message-id:thread-topic :mime-version:content-type; bh=WLdAGlOaL3slLlqdmWDHhzpp/BbcX8RFYV89MS4M2eQ=; b=JLohaYhKnEC6aJq83MnpVTQImWl2KhJGwEN5HuGjNudxaHRYGLC1IfBlqXtZQ+vWe5 k4f/jPGOmOvWYiBpTg2p65OMvS+VR8miMMcJT0fIRKwE0PSCPeONUFSFJPuSFWXGts7H FNUSB1gn4gqrBSytOtupM3AozX3/NedKJ4g1Uj1klcJBrG3fJicYwScRBRhqHlYVp43p LuZUvBrsJ949VRIhmy9IkUP5mqtjaru2KAW21+WcRPgGj2QD31UVZL+UDix+ut9I4fWc wItja/Um3+9xeXO7vGu4yvzJcd/nypJxIiHv9sLODs+JzwK3rSSkpauxFvxMwjnA+GIU T7rQ==Received: by 10.112.46.198 with SMTP id x6mr6035290lbm.19.1339574412746; Wed, 13 Jun 2012 01:00:12 -0700 (PDT)Return-Path: <peter.hoefnagels@gmail.com>Received: from [10.87.51.248] ([80.187.201.33]) by mx.google.com with ESMTPS idgi19sm1309868lab.16.2012.06.13.01.00.09 (version=SSLv3 cipher=OTHER); Wed, 13 Jun 2012 01:00:11 -0700 (PDT)User-Agent: Microsoft-MacOutlook/14.10.0.110310Date: Wed, 13 Jun 2012 09:16:33 +0200Subject: sms?From: "J. Peter Hoefnagels" <peter.hoefnagels@gmail.com>To: <info@telfort.nl>Message-ID: <CBFE0AF1.1C2BC%peter.hoefnagels@gmail.com>Thread-Topic: sms?Mime-version: 1.0Content-type: multipart/alternative; boundary="B_3422426410_7404272"
Geachte Heer, mevrouw,

10 reacties

Telfort is per email niet meer te bereiken. Ook de link die hierboven staat ( https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/) werkt niet meer. Je kunt je klacht, vraag wel invullen op het formulier, maar inloggen om de vraag te versturen kan niet meer. Slechte zaak dat je alleen contact op kunt nemen via de telefoon en dan moet je nog betalen ook!

Even googelen op klachtenformulier Telfort dan krijg je vast en zeker het formulier wel tevoorschijn en vindt je het vreemd dat als je in een topic van 4 jaar post dat sommige linken het niet doen.
Ik raad je dan ook aan om een nieuw topic aan te maken daarmee hou je het forum overzichtelijk


Ik raad je aan zelf eens te proberen om een vraag of klacht in te dienen via het klachtenformulier, dan kun je zelf constateren dat het niet werkt. Je blijft telkens de vraag krijgen om in te logen of je krijgt als reactie: Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!
Reputatie 8
Badge +18
Telfort is per email niet meer te bereiken. Ook de link die hierboven staat ( https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/) werkt niet meer. Je kunt je klacht, vraag wel invullen op het formulier, maar inloggen om de vraag te versturen kan niet meer. Slechte zaak dat je alleen contact op kunt nemen via de telefoon en dan moet je nog betalen ook!

Even googelen op klachtenformulier Telfort dan krijg je vast en zeker het formulier wel tevoorschijn en vindt je het vreemd dat als je in een topic van 4 jaar post dat sommige linken het niet doen.
Ik raad je dan ook aan om een nieuw topic aan te maken daarmee hou je het forum overzichtelijk
Reputatie 8
Badge +18
Telfort is per email niet meer te bereiken. Ook de link die hierboven staat ( https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/) werkt niet meer. Je kunt je klacht, vraag wel invullen op het formulier, maar inloggen om de vraag te versturen kan niet meer. Slechte zaak dat je alleen contact op kunt nemen via de telefoon en dan moet je nog betalen ook!

Even googelen op klachtenformulier Telfort dan krijg je vast en zeker het formulier wel tevoorschijn en vindt je het vreemd dat als in een topic post dat sommige linken het dus niet doen.
Ik raad je dan ook aan om een nieuw topic aan te maken daarmee hou je het forum overzichtelijk
Telfort is per email niet meer te bereiken. Ook de link die hierboven staat ( https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/) werkt niet meer. Je kunt je klacht, vraag wel invullen op het formulier, maar inloggen om de vraag te versturen kan niet meer. Slechte zaak dat je alleen contact op kunt nemen via de telefoon en dan moet je nog betalen ook!
Reden dat ze zoveel vragen stellen bij het webformulier is dat ze je dan beter kunnen helpen. Volgens mij is ook niet alles verplicht trouwens, wel een telefoonnummer, mailadres, naam en postcode huisnummer gok ik.
Als je de text van het sms los neer kunt zetten? De mail broncode is mij iets teveel brij.

Sorry voor de late reactie terug trouwens, had notificaties uitstaan...

@ El Masoudi, sorry, heb geen ervaring met port forwarding, anders had ik graag in jouw topic gereageerd.
Badge
Willen jullie mij helpen? ik kan niet portforwarden ik heb een Zyxel P-2812HNU-F1 modem
Reputatie 8
Badge +16
Waarom willen jullie me nu zo graag allerlei niet relevante vragen invullen, tot en met zo ongeveer de vlieguren van mijn schoonmoeder? 


Ik neem aan dat deze vraag voor Telfort bedoeld is? Voor alle duidelijkheid... ik ben niet van Telfort en Cor is dat ook niet.
Maar wellicht dat iemand van Telfort Webcare hier meeleest en duidelijkheid kan verschaffen.
Een email naar Telfort kan je sturen via het webformulier: https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/


Dat heb ik gedaan, maar ik moet dan hele lijsten en opties invullen die zo nergens toe doen, dat, als ik al tijd over had, gewoon niet zou weten wat ik erop moest antwoorden.

 Ik wil gewoon mogen vragen:
Die SMS die u vanmorgen stuurde, is dat nu fishing of was die van jullie?

Waarom willen jullie me nu zo graag allerlei niet relevante vragen invullen, tot en met zo ongeveer de vlieguren van mijn schoonmoeder? 
Een email naar Telfort kan je sturen via het webformulier: https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
Reputatie 8
Badge +16
Ik denk dat Telfort deze e-mail adressen bewust afschermt.



Contact opnemen kan per (ouderwetse) post, de helpdesk, het webformulier op de site of via dit forum.

Reageer