beantwoord

Slechte en instabiele verbinding

• 7 februari 2019
  • 32 reacties
  • 512 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Reputatie 8
Badge +10
5490, dus gaat direct glasvezel in het modem 👌
Top..!👍

Nadeel is dat het gebruiksgemak van de FritzBox wel iets minder is dan die van de V10. Ik moet wat verder zoeken naar instellingen en er is veel meer in te stellen. Dus vanavond even goed ervoor gaan zitten.

Je verwart 'gebruiksgemak' met 'het gebrek aan mogelijkheden'... 😆
Het vrijwel volledig ontbreken van instellingsmogelijkheden van de Experiabox noem ik geen gebruiksgemak maar tekortkomingen. 😉

Afijn, je kan vanaf nu terecht op het XS4ALL forum voor meer uitleg over de mogelijkheden van de Fritzbox...👍
Zou dan de klantenservice van XS4ALL wel gelijk hebben gehad met de 4 lan poorten, als ze de 5490 nu instaleren.😁😁
Reputatie 8
Badge +10
Zou dan de klantenservice van XS4ALL wel gelijk hebben gehad met de 4 lan poorten, als ze de 5490 nu instaleren.😁😁
Inderdaad... maar ik wist dan ook nog niet dat ze inmidde!s ook de 5490 uitleveren... 😉
Die is met een detailhandelsprijs van € 249,- de duurste van de Fritz familie.
Nu betalen zij dat natuurlijk niet, maar toch...
En uiteindelijk jijzelf, verdisconteerd in de abonnementskosten... 😉
Ik ook niet, op de site kwam je alleen die 7 serie tegen, daarom had ik gebeld voor de LAN poorten en kreeg ik te horen dat er 4 vrij waren.
Van Tweak wist ik het wel dat ze de 5490 leveren, maar daar is het aansluiten ook een drama, net als het bereiken van de klantenservice.
Reputatie 8
Badge +10
Ik ook niet, op de site kwam je alleen die 7 serie tegen, daarom had ik gebeld voor de LAN poorten en kreeg ik te horen dat er 4 vrij waren.
Van Tweak wist ik het wel dat ze de 5490 leveren, maar daar is het aansluiten ook een drama, net als het bereiken van de klantenservice.

Eind goed, al goed zullen we maar zeggen...👍
Yup, nu zien wat het einde van het merk Telfort en XS4ALL ons gaat brengen.
Reputatie 8
Badge +10
Yup, nu zien wat het einde van het merk Telfort en XS4ALL ons gaat brengen.
Vooralsnog een ander logo op je faktuur...
Zolang je zelf niets wijzigt aan je bestaande Telfort of XS4ALL-abonnement veranderd er niets, ook niet nadat de merknamen zijn verdwenen.

Reageer