Slechte bereikbaarheid Telfort

• 20 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 1693 keer bekeken

Badge
Ik heb een paar vragen,

- Waarom is telfort slecht bereikbaar?
- Waarom kan je jullie op Zaterdag maar tot 5 uur bellen.. En waarom zijn jullie niet gewoon 24/7 open.
- Waarom word altijd alles op KPN afgeschoven? Straks gebeld werd gezegt door telfort KPN Is bezig met onderhoud. KPN Gebeld. KPN Zegt er is niks qua onderhoud.

- Waarom zijn jullie aan het verslechteren?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
En waarom zijn jullie niet gewoon 24/7 open.
Qua helpdesk bedoel je? Er zal een kostenplaatje aan zitten. De vraag is of klanten hier behoefte aan hebben als ze hiervoor extra abonnementsgeld moeten betalen betalen.

- Waarom word altijd alles op KPN afgeschoven? Straks gebeld werd gezegt door telfort KPN Is bezig met onderhoud. KPN Gebeld. KPN Zegt er is niks qua onderhoud.
Telfort maakt voor een deel gebruik van de KNP infrastructuur voor het leveren van de diensten. Storingen op dit deel van de infrastructuur worden door Telfort bij KPN gemeld en door KPN afgehandeld.
Badge
En waarom zijn jullie niet gewoon 24/7 open.
Qua helpdesk bedoel je? Er zal een kostenplaatje aan zitten. De vraag is of klanten hier behoefte aan hebben als ze hiervoor extra abonnementsgeld moeten betalen betalen.

Telfort maakt voor een deel gebruik van de KNP infrastructuur voor het leveren van de diensten. Storingen op dit deel van de infrastructuur worden door Telfort bij KPN gemeld en door KPN afgehandeld.

Dat snap ik dat het dan duur word. Maar zoals nu heb ik een storing / probleem met ITV. En internet en niemand te bereiken. Heb KPN straks gebeld en Telfort. Telfort rond 4 uur. En KPN rond 7 uur. Telfort zegt KPN Is bezig met onderhoud in de wijkcentrale. KPN Zegt wij zijn nerngens mee bezig. We worden de laatste tijd vaak gebeld over telfort klanten die klachten hebben over Telfort.

Reageer