retournummer/terugzenden modem

  • 26 mei 2014
  • 2 reacties
  • 449 keer bekeken

Ik heb mijn telfort internetabonnement opgezegd ivm een verhuizing. Nu ga ik ervan uit dat ik de modem moet terugsturen, en dat wil ik ook tijdig doen, echter ik heb geen enkele informatie hierover ontvangen. Ik heb hiervoor o.a. een persoonlijk retournummer nodig.
Via de website kom ik niet veel verder omdat ik mijn wachtwoord niet weet en het scherm met wachtwoord vergeten niet werkt.
Probleem daar is dat er bij "uw gegevens" gevraagd wordt om een e-mailadres, maar er alleen maar een invulveld is voor je postcode en huisnummer. Dus ik kan mijn e-mailadres nergens opgeven.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Elke

Welkom op ons forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞. Graag ontvang ik van jou, je oude adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit voor je uitzoeken.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Elke,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb je het retouradres en jouw retournummer verstuurd in een reactie op jouw privébericht.

Stephen

Reageer