beantwoord

Problemen met verbindingsset van Telfort

  • 23 april 2019
  • 8 reacties
  • 231 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
op mijn laptop heb weinig 17 mbps snelheid ligt aan mijn laptop.

ik had nog een verbinding set liggen van telfort die gebruik ik nu voor min laptop snelheid nu 45 Mbps dus redelijk.
maar het gebeurd vaak dat de verbindingset rood gaat knipperen dus geen internet etc
hoe kan ik dit op lossen want ni zit ik weer op wifi telkens.
ik betaal ook extra voor snelheid per maand

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Monday 25 april 2019, 11:53

Het is opgelost door dat ik twee adapters heb gekocht DVS 2100 type.
bij installatie heb ik adapter gekocht van type devolo bij de monteur in december 2018.
nu ik DVS 1200 gebruikt is alles goed ook geen onderbrekingen meer.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je beide adapters van de verbindingsets op een enkel stopcontact aangesloten
Reputatie 1
Badge
dat is zo .
na ik heb gereset even witlampje knippert na 2 minuten weer rood.

en ook nog glasvezel etc
Reputatie 8
Badge +18
Neem onderstaande linkjes even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mijn-verbindingsset-werkt-niet-goed.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/software-tvverbindingsset-opnieuw-installeren.htm
Reputatie 8
Badge +10
Dag @Monday. Welkom hier op het Forum. Lastig dat je problemen ervaart met je verbindingsset. Ik zie dat @jimny al een aantal prima adviezen heeft gegeven en de linkjes naar de probleemoplosser heeft geplaatst. Kan je hiermee uit de voeten? Als het niet heeft geholpen, dan lees ik het graag.
Reputatie 1
Badge
Probleem is opgelost 😊
Reputatie 8
Badge +10
Goed om te lezen dat het probleem is opgelost, @Monday. 😄
Reputatie 1
Badge
Het is opgelost door dat ik twee adapters heb gekocht DVS 2100 type.
bij installatie heb ik adapter gekocht van type devolo bij de monteur in december 2018.
nu ik DVS 1200 gebruikt is alles goed ook geen onderbrekingen meer.
Reputatie 8
Badge +10
Mooi dat je nog even deelt wat de oplossing is geweest, @Monday. 🙂 Dat zien we graag! Mocht je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer