beantwoord

Problemen met inloggen Mijn Telfort.

• 25 januari 2015
  • 7 reacties
  • 317 keer bekeken

Idem. Al wel tien keer opnieuw een wachtwoord aangevraagd. Netjes ingevuld met de juiste gebruikersnaam, maar inloggen blijft mislukken. Dag eerst dat het een tijdelijke fout was, maar duurt nu al dagen...
icon

Beste antwoord door Stephen 13 maart 2015, 16:11

@RubenK,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Intern heb ik vernomen dat het probleem is opgelost en dat je weer kunt inloggen. Hierbij sluit ik dit topic. Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@RubenK,

Bedankt voor jouw gegevens! Er schijnt sprake te zijn van een technisch mankement waardoor jij niet kunt inloggen. Ik heb dit intern doorgezet en binnen 2 werkdagen zullen mijn collega's contact met jou hierover opnemen. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Super! Dank voor de snelle service!
Reputatie 8
Badge +16
@RubenK,

Ben je nog benaderd en is het inmiddels al opgelost? Ik lees het graag van je.

Stephen
Nee, ik ben nog niet benaderd. Heb nogmaals geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen en daarmee in te loggen, maar werkt nog steeds niet.
Reputatie 8
Badge +16
@RubenK,

Excuses voor het lange wachten. Ik heb zojuist de desbetreffende afdeling een reminder gestuurd. Ik verwacht dat je na het weekend hierover een bericht ontvangt. To be continued!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@RubenK,

Ik heb begrepen dat er vanochtend contact met jou is opgenomen. Hoe is dit verlopen? Ik lees het graag van je.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@RubenK,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Intern heb ik vernomen dat het probleem is opgelost en dat je weer kunt inloggen. Hierbij sluit ik dit topic. Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.

Stephen