beantwoord

Probleem met streamen van films in 4K met Experia Box V10

• 28 augustus 2019
  • 26 reacties
  • 843 keer bekeken

Toon het eerste bericht

26 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Deltre. Ik zie dat je me een privébericht hebt gestuurd. Ik snap dat het onwijs vervelend is dat je tegen zoveel problemen aan loopt met je verbinding. Ik kan een melding doen bij de Technische Dienst, maar dat kan alleen als deze problemen ook spelen als alle randapparatuur losgekoppeld is, dus rechtstreeks op je Experia Box spelen.

Op de apparatuur die je van ons in huis hebt kunnen we namelijk volledige ondersteuning bieden. Randapparatuur valt daarentegen buiten de ondersteuningsvoorwaarden. Juist daarom is het zo fijn dat forumgebruikers, zoals @Babylonia en @Kees-Jan, andere klanten (en ons) te hulp schieten. Zij beschikken namelijk over een heleboel technische kennis van andere apparatuur dan alleen die van ons. Die hulp van andere gebruikers is juist de kracht van het forum.

Verder lees ik dat je nu captcha's te zien krijgt. Dit betekent dat er ergens "verdacht verkeer" wordt gedetecteerd. Het lijkt me goed om toch eens te testen of je ook tegen de genoemde problemen aan loopt als je extra routers, een switch en andere randapparatuur loskoppelt. Reset daarna ook je Experia Box.

Ik kan je IP-adres helaas niet laten wijzigen om captcha's tegen te gaan. Soms komt het voor dat je door onderhoud een ander IP-adres krijgt toegewezen. Op verzoek is die wijziging niet mogelijk.

Reageer