beantwoord

Piepend alarm, geen verbinding met de centrale

• 19 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Zit sinds half 5 met een piepend alarm omdat deze geen verbinding krijgt met de centrale door een probleem met vast bellen.
Ik kan niemand van Telfort te pakken krijgen en vrees dat ik zo het hele weekend moet blijven zitten. Wat niet echt een optie is.
Mijn alarm uitzetten is dat ook niet. Waarom krijg ik geen reactie van Telfort medewerkers op mijn fb melding en forum?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Enterprise 24 augustus 2017, 11:24

Hallo hi678308, welkom op het forum! Wat irritant dat je met een piepend alarm zit. Ben je inmiddels geholpen via onze Telefonische Klantenservice, zoals Jimny zegt? Als je nog hulp nodig hebt, laat je dat dan weten?
Hoi Cindy, dit was een driedubbelpost en aangezien TS niet meer reageert lijkt het opgelost... :)

https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/vast-nummer-uitbellen-faalt-en-alarminstallatie-piept-hierdoor-al-2-uur-iedere-minuut-70418/index1.html#post578457
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Tot 22.00 uur kun je het nog proberen via het Telfort twitter account en dit forum is geen telefonische helpdesk en webcare Telfort is na het weekend weer aanwezig
Reputatie 6
Badge +7
Hallo hi678308, welkom op het forum! Wat irritant dat je met een piepend alarm zit. Ben je inmiddels geholpen via onze Telefonische Klantenservice, zoals Jimny zegt? Als je nog hulp nodig hebt, laat je dat dan weten?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Cindy, dit was een driedubbelpost en aangezien TS niet meer reageert lijkt het opgelost... :)

https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/vast-nummer-uitbellen-faalt-en-alarminstallatie-piept-hierdoor-al-2-uur-iedere-minuut-70418/index1.html#post578457
Reputatie 6
Badge +7
Aah Enterprise, had ik nog niet gezien. Thanks!!
Reputatie 8
Badge +9
Aah Enterprise, had ik nog niet gezien. Thanks!!
You're very welcome..! 😉

Reageer