Pc- beveiligingscheck werkt niet meer

• 26 juni 2012
  • 10 reacties
  • 3168 keer bekeken

Badge
Hallo,

Maandelijks krijg ik een email waarmee ik de maandelijkse bevijligingcheck kan doen.
Maar helaas op mijn pc met windows 7 werkt deze niet meer.
Java is up to date dus daar kan het niet aan liggen.

Wie weet een oplossing voor mij.

Groet W.J. nales

10 reacties

Badge
Hollo Nelly,

Ne dit is het enige probleem dat ik heb. Alle andere downloads lopen als een trijn en Java is ingeschakelt en ik de nieuwst versie van IE9 en Firefox en bij allebij het zelfde probleem.
Badge
Hallo Nelly,

Ik heb AVG internet securety 2012 antivirus voor de aardigheid eens uitgezet en opnieuw geprobeert en hopla hij doet het. Alleen hoe los ik het nu op met met AVG aan.

Groet Wim
Badge
Hallo

Met AVG gebeld ze vertelden mij dat de firewall van hun uit moest zetten en dat dan het probleem opgelost moest zijn.
Alleen had ik die al uitstaan.
Conclusie AVG houd de boel tegen.

Vraag: maar wat nu

Groet,

Wim
Je zou verwachten dat je toestemming kan geven om een download door te laten.
Anders 1 voor 1 de verschillende onderdelen even uit tijdens het downloaden van de check? Zo kan je er wellicht achter komen welke onderdeel de download  blokkeert.
Badge
Ik heb alles wat ik kon vinden om de beurt uit gezet maar niets werkte. Contact met AVG Nederland gehad hun anwoord was dat er in de toekomst misschien een update komt dat dit proggie weer werkt. dan zet ik 1 x in de maand AVG maar ff uit.

Of er moet nog een oplossing komen.

Groet

Wim
Werkt de check wel via deze link?
http://internet.telfort.nl/shop/pc-beveiligingscheck.html

En je voldoet hier aan?

De systeemvereisten voor Pc-beveiligingscheck zijn:
  • Windows 7 (64-bits of 32-bits), Windows Vista (64-bits of 32-bits) of Windows XP (32-bits)
  • Processor: Intel Pentium III 600 Mhz (minimaal)
  • Geheugen: 256 MB RAM (minimaal)
  • Internet Explorer 8, Internet Explorer 7, Internet Explorer 6, Mozilla Firefox 3.5 of Mozilla Firefox 3.0
  • JavaScript ingeschakeld
  • Java Runtime Environment (JRE) geïnstalleerd; minimaal versie 6 build 10.
Badge
Ik heb dit al geprobeert maar helaas dit lukt ook niet. Ik heb het ook geprobeert via KPN.

Nog dank voor de reactie.

Groet,

Wim
welke melding krijg je dan als je de link aanklikt?
Hier (W7, FF13) werkt het wel
Badge
De volgende melding:
Er is een probleem opgetreden tijdens het downloaden van Pc-beveiligingscheck. Controleer uw internetverbinding en probeer het later opnieuw.

Ik zelfs java opnieuw geistaleert om te kijken of deze de boel tegen houd

Groet
Wim
Verder heb je geen problemen met downloaden?
Is javascript ook ingeschakeld?

Reageer