beantwoord

Pathe thuis HD hapert om de paar seconden

• 20 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo Telfort,

Heb vaker via Pathe thuis een SD film gekeken zonder problemen.

Vandaag wil ik met de kids een film kijken die alleen in HD te kijken is. Dus ik dacht ook goed.

De film gekocht voor 15,99, maar hij hapert continue dus zo is film kijken helemaal niet leuk.

Alles is aangesloten door een monteur van jullie.
Alles werkt, behalve een HD film kijken...

Kunnen jullie nakijken wat voor abonnement we precies hebben en of we HD zouden moeten kunnen kijken. Volgens mij in theorie wel, nu nog in de praktijk.

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 augustus 2019, 14:31

En als je de Playstation via de kabel aansluit? Ik verwacht dat HD dan ook wel gaat werken.

En als er op de Playstation ook online gegamed wordt wil ik zeker aanraden om de Playstation via de kabel aan te sluiten. Dat is stabieler en sneller dan via de WiFi.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Telfortwerktniet, denk je lekker met de kids een film te gaan kijken werkt het niet. Nu heb ik meegekeken of het eventueel aan de snelheid kan liggen. Dat is niet het geval. Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van een glasvezelverbinding. Er is dus voldoende snelheid beschikbaar. Ik vermoed dan ook dat het mis gaat in de verbinding tussen modem en smart-tv.

Ik vermoed dat de tv via de WiFi is aangesloten, probeer het eens met een kabel? Voor meer informatie zie deze pagina.
Hallo Bart,

De tv is bekabeld aangesloten.
Het is geen smart tv.

Pathe thuis kijken we via de PS4.
Heb daar de volgende info van:
Download snelheid 24.3 Mbps
Upload snelheid 22.5 Mbps

Groetjes
Reputatie 8
Badge +11
De tv staat er helemaal los van begrijp ik want je kijk via de Playstation. Die haalt in theorie een snelheid die hoog genoeg is om HD te kunnen kijken. En hoe is de playstation aangesloten? WiFi of via de kabel?

Maar als alles verder goed werkt via de Playstation, dant zit het dus niet in de verbinding of bij ons. Ik zou dan nog een bij Pathe of Playstation navraag doen. Of er moet zich nog iemand hier melden die een idee heeft.
De PS4 is aangesloten via WiFi.

Oplossing is SD kijken.
Dan werkt het wel.
Reputatie 8
Badge +11
En als je de Playstation via de kabel aansluit? Ik verwacht dat HD dan ook wel gaat werken.

En als er op de Playstation ook online gegamed wordt wil ik zeker aanraden om de Playstation via de kabel aan te sluiten. Dat is stabieler en sneller dan via de WiFi.
Hoe sluiten we de PS4 via de kabel aan?
Hoe sluiten we de PS4 via de kabel aan?

De blauw omcirkelde utp aansluiting verbinden met 1 van de 4 gele utp aansluitingen op de Expereriabox.
Met een Cat5e utp kabel

Reputatie 8
Badge +11
Is het gelukt? Werkt het met de kabel wel?
Heb geen aansluitpunt meer.
Heb het dus nog niet geprobeerd.
Bedankt voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Telfortwerktniet, Bart heeft vakantie, daarom reageer ik in zijn plaats. Hoe bedoel je dat je geen aansluitpunt meer hebt? Bedoel je dat je geen vrije ethernetpoorten hebt op het modem, of begrijp ik je niet goed? Mocht je vragen hebben of als we met je mee kunnen denken, laat het dan gerust weten.

Reageer