vraag

Overname abonnement wordt niet aan meegewerkt

• 8 juni 2014
  • 1 reactie
  • 212 keer bekeken

Sinds een half jaar ben ik gescheiden en verhuisd. Mijn ex-vrouw heeft het abonnement overgenomen en extra diensten afgenomen op haar naam. Op een of andere manier word ik na vele malen melding gemaakt te hebben van dit feit (minimaal 6 keer door mijn ex-vrouw en twee maal door mezelf), nog steeds gebeld en gemaild over diensten die ik reeds lange tijd niet meer afneem. Ook voor mijn ex-vrouw is dit lastig. Hoe kan Telfort voor eens en voor altijd de contractovername en naamsverandering (inclusief email en telefoonnummer) doorvoeren? Telfort medewerkers hebben hier elke keer verontschuldigingen voor gegeven en gezegd dat het nu in het systeem is aangepast, echter vandaag krijg ik wederom berichten die voor mijn ex-vrouw zijn bedoeld en als ik inlog op mijn Telfort staan daar onder andere nog alle bestellingen die mijn ex-vrouw heeft gedaan na de scheiding. Dit is vrij vervelend nu. Graag een oplossing a.u.b.

Met vriendelijke groet,
Een (voormalig) Telfort klant

1 reactie

Reputatie 3
@arthuro,

Ik kan mij voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor je is. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens? Dan kan ik je reactie naar de juiste afdeling doorzetten.

Yanick

Reageer