Oude Tiscali domein verhuizen

• 29 februari 2012
  • 12 reacties
  • 2380 keer bekeken

Een tijd geleden heb ik (zakelijk) bij Tiscali een domeinnaam geregistreerd. Tiscali bestaat niet meer, en ik heb begrepen dat de domeinen nu zijn verhuisd naar Telfort.
Wegens slechte beschikbaarheid van de site willen we deze verhuizen. Om dit echter te kunnen doen hebben wij een Authorization Identification nodig. We hebben de klantenservice gebeld en die verwezen ons door naar het webcare team via het forum.

Kunnen jullie mij verder helpen? Ik heb bij een eerdere post begrepen dat jullie een brief kunnen versturen oid. om dit te regelen (Zie hier)

12 reacties

Badge +7
Ik kan u inderdaad een brief toesturen met de benodigde gegevens. Graag ontvang ik in een privé bericht uw naw-gegevens, rekeningnummer en geboortedatum zodat deze brief verstuurd kan worden.

Henk
Hallo Henk,

Graag zou ik willen weten of jullie de gegevens hebben ontvangen en of de brief onderweg is. Binnenkort komen we o.a. in de Telegraaf en willen dan wel de website op orde en beschikbaar hebben.
Ik heb in eerste instantie (voor mijn forum post) al op 24 feb een PM gestuurd en na aanleiding van jou reactie hieronder heb ik 2 maart een PM gestuurd.
Iemand van het webcare team???
Is er nu al iets gebeurt met 1 van mijn 3 PM mailtjes? Is de code nu via de post onderweg?
Badge +7
Excuus voor deze late reactie, de brief is vanochtend nogmaals verstuurd. Ik heb u de gegevens ook via een privé bericht verstuurd.

Henk
Ik kan u inderdaad een brief toesturen met de benodigde gegevens. Graag ontvang ik in een privé bericht uw naw-gegevens, rekeningnummer en geboortedatum zodat deze brief verstuurd kan worden.

Henk

Hoe verstuur ik een privébericht? Ik heb dezelfde vraag.
Jaap
Wacht maar even tot webcare hier reageert. Zij vragen wel om nadere info, indien nodig.
Wacht maar even tot webcare hier reageert. Zij vragen wel om nadere info, indien nodig.

Dank je. Dan kan ik rustig gaan slapen 😉

Dank je. Dan kan ik rustig gaan slapen ;)

Zeker doen!
Wordt op zijn vroegst morgen.
Ik snap nog niet hoe dit forum werkt .... Ik heb een privébericht gekregen van Telfort, maar kan dat hier niet meer terugvinden. In ieder geval stond in het privébericht dat ik bij SIDN het verhuisformulier moet invullen. En in dat verhuisformulier wordt gevraagd om een token. Dit is een leuk voorbeeld van 'van-het-kastje-naar-de-muur': ik neem met Telfort contact op voor het token en ze verwijzen me naar een formulier waarin het token wordt gevraagd ... Tja, dus ik ben weer terug bij af.

Beste mensen van Telfort: waar ik het token krijgen?
Reputatie 8
Badge +10
Privéberichten staan in je profiel...

https://forum.telfort.nl/members/jaapvandeputte-73410

Privéberichten staan in je profiel...

https://forum.telfort.nl/members/jaapvandeputte-73410

OK, dank je. Dat staat dus leeg bij mij, dus het was blijkbaar geen pribvébericht (?). Ik weet niet via welk kanaal ik dan een antwoord heb gekregen van Telfort. Maar het belangrijkste: ik ben nog geen stap verder.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jaap! Welkom op het forum! Bij mijn weten is het niet meer mogelijk een dergelijke token te krijgen, maar ik kijk graag jouw specifieke situatie na als je jouw naw-gegevens in een privévenster kenbaar maakt. Na ontvangst koppel ik mijn bevindingen hier aan jou terug.

Reageer