Opzegging niet verwerkt / bestelling niet geannuleerd

  • 22 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1728 keer bekeken

Hallo, op 9 oktober heb ik mijn bestelling voor interactieve televisie geannuleerd en mijn internetabonnement telefonisch opgezegd. De medewerkster Belinda Nagel zou alles in orde maken, maar heeft daarna blijkbaar in de log vermeld dat ik niet op tijd zou zijn. In de bevestigingsbrief van 3 oktober werd een periode van 7 werkdagen genoemd dus dit is onzin. Zij heeft dus verder niets gedaan en zou hierover een voicemail hebben ingesproken, wat ze ook niet heeft gedaan. Nu hebben we dit pakket aan de deur moeten weigeren en krijgen we een brief dat interactieve televisie per 24 oktober wordt opgeleverd. Ik wil deze bestelling niet meer en ook dat mijn internetabonnement per 9 november wordt opgezegd, wat ik ook al telefonisch had gevraagd. Tijdens het gesprek van 9 oktober had ik ook al aangegeven dat ik wel degelijk binnen de bedenktermijn zat, dus snap niet waarom zij daarna alsnog mijn verzoek niet heeft uitgevoerd.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer