beantwoord

Oplossing communicatieprobleem Eperiabox v10a en Samsung smart-tv's

  • 21 november 2019
  • 6 reacties
  • 236 keer bekeken

Eergisteren nieuw modem ontvangen Experiabox v10a. Alle apparaten in huis werken prima muv van mijn Samsung Qled smart tv. Alles geprobeerd, krijg connectie niet stabiel. Is een bekend probleem op dit forum. Is er inmiddels al een oplossing? Zo niet, dan zou ik graag een alternatieve modem willen ontvangen.

icon

Beste antwoord door Winniedepooh 22 november 2019, 11:06

Ondertussen als noodoplossing maar een UTP-kabel aangesloten. Ik wacht even eventuele updates of andere echt werkende aanpassingen van Samsung en/of Telfort af.

Wordt vervolgd.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Winniedepooh

Wat balen dat jouw tv en de WiFi niet goed samenwerken. Je bent inderdaad niet de eerste die het meldt. Echter zijn er wel oplossingen. Uiteraard is aansluiten met een kabel de beste en meest stabiele oplossing. Verder heeft Natasja hier al een duidelijk uitleg over geschreven hoe het met de WiFi opgelost kan worden. Zie daar voor dit topic. Ik hoor graag of het daarmee gelukt is. 

Hallo Bart,

Dank voor jouw reactie. Als ik op “dit topic” klik kom ik weer op deze pagina.

Reputatie 8
Badge +11

Niet handig van mij. Excuses. Het moet dit topic zijn

Ik heb alle vergelijkbare topics gelezen, dit zijn helaas ook geen duurzame oplossingen. Vervangen van dev10a modem door de v10 of een gelijkwaardige modem van een ander merk lijkt mij de enige oplossing.

Voorlopig sluit ik mijn oude Zyxel modem maar weer aan en wacht met belangstelling een definitief en werkend voorstel af. Wat ik niet begrijp is dat dit probleem al vanaf begin dit jaar bij Telfort bekend is en er nog steeds geen goede oplossing lijkt te zijn, zeer teleurstellend.

Ondertussen als noodoplossing maar een UTP-kabel aangesloten. Ik wacht even eventuele updates of andere echt werkende aanpassingen van Samsung en/of Telfort af.

Wordt vervolgd.

Reputatie 8
Badge +11

Het is ook een vage situatie. Er is onderzoek naar gedaan, maar de specialisten hebben het probleem niet kunnen reproduceren. Hopelijk wordt het probleem opgelost wanneer er een update komt. De tv met een kabel aansluiten is uiteraard wel de meest stabiele oplossing. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Reageer