beantwoord

Ophangbeugel Experiabox v8

• 8 december 2017
  • 12 reacties
  • 1130 keer bekeken

Reputatie 1
Onlangs ben ik verhuist en nu wil ik mijn EB v8 ophangen. Alleen ben ik de ophangbeugel kwijt.
Heeft iemand deze toevallig over of kan Telfort deze leveren?
icon

Beste antwoord door st00mwals 16 december 2017, 06:48

Gisteren mijn EBv8 op kunnen hangen met een wandbeugel welke gekregen heb via https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1589287
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Bij mijn weten worden er geen losse beugels geleverd, echter hier op het forum is er vast wel iemand die een beugel over heeft, mocht je in buurt van Leeuwarden wonen dan heb ik er eentje
Reputatie 1
Bij mijn weten worden er geen losse beugels geleverd, echter hier op het forum is er vast wel iemand die een beugel over heeft, mocht je in buurt van Leeuwarden wonen dan heb ik er eentje

Zou je hem eventueel ook op willen sturen? Uiteraard tegen vergoeding van de portokosten.
Reputatie 1
Gisteren mijn EBv8 op kunnen hangen met een wandbeugel welke gekregen heb via https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1589287
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Fijn dat je toch nog in het bezit van een wandbeugel kon komen.

heeft u die ophangbeugel nog toevallig anders zou ik hem graag willlen als u hem op kunt sturen dan betaal ik de onkosten terug
Reputatie 8
Badge +16
@angelas73
Ik wil wel kijken of ik nog een ophangbeugel voor de V8 heb...
ok als u dat zou willen doen heel graag hoor t wel van u alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb een beugel gevonden voor de Experiabox V8...

Alleen past hij niet door de brievenbus en dan wordt het pakketpost als hij verstuurd moet worden. En dat kost al gauw 6 à 7 euro en ik weet niet of het dan de moeite waard is.

In welke regio woon je?
ik woon in brabant

Is er toevallig nog iemand die een ophangbeugel heeft voor de Experiabox V8? Ik kan die van mij nergens meer vinden helaas… Is tegen vergoeding van de kosten uiteraard. 

Reputatie 3
Badge

Ik heb nog een beugel liggen. Verzendkosten zijn 7,25 euro tegenwoordig. Als je dat er niet voor over hebt en je woont toevallig in de omgeving van Nuenen dan kan je hem ook komen ophalen.

Dat is superaardig! Ik woon in Tilburg dus dat is net niet de moeite om te gaan rijden voor die 7,25. Ik stuur je zo even een prive bericht. 

Reageer