beantwoord

Opgenomen programma’s op iPad met glasvezel tv app bekijken

• 28 december 2018
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 1
Omdat Telfort het glasvezelnetwerk bij ons gaat veranderen en alle modems weggehaald, hebben we een iPad gekocht om sneller onze HD D‘s leger te kunnen kijken. Ik heb hem kunnen verbinden met de settop box, maar iedere keer als ik op afspelen druk op de iPad, dan gaat hij op tv afspelen en niet op de iPad. Wat doe ik fout? Het gaat dus om de oude propositie met de zwarte afstandsbediening en een Amino M540.

Volgens de omschrijving in de Apple Store zou de app opgenomen programma’s kunnen afspelen.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 december 2018, 12:21

Hallo bickel, op een iPad je opnames kijken is inderdaad heel makkelijk. Je doet hierin niets fout, na het koppelen van de app kan je de opnames starten vanaf de iPad. De opname zelf speelt dan af op de Amino, de opname staat daarop opgeslagen. Bij de nieuwe abonnementen met het opnemen pakket is het wel mogelijk om de opnames direct in de app zelf te kijken.
De opnames die je nu hebt kunnen alleen op de Animo zelf worden gekeken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo bickel, op een iPad je opnames kijken is inderdaad heel makkelijk. Je doet hierin niets fout, na het koppelen van de app kan je de opnames starten vanaf de iPad. De opname zelf speelt dan af op de Amino, de opname staat daarop opgeslagen. Bij de nieuwe abonnementen met het opnemen pakket is het wel mogelijk om de opnames direct in de app zelf te kijken.
De opnames die je nu hebt kunnen alleen op de Animo zelf worden gekeken.
Reputatie 1
Dankjewel Jasper

Hmm dan kijk je ze dus op tv/Amino M540 en niet op je iPad? Dan is je IPad niet meer dan een uit de kluiten gewassen afstandbrdiening. Jammer ik hoopte op afstand (binnen het WiFi netwerk) de HDD leeg te kunnen kijken.
Reputatie 8
Badge +10
Dat klopt inderdaad, de iPad werkt nu als een afstandsbediening. Met het nieuwe abonnement zal je daar wel opnames kunnen terugkijken.

Reageer