Ontvangen van kopie vraag via contactformulier

  • 25 september 2012
  • 3 reacties
  • 1791 keer bekeken

Badge
Telfort,

Via de klantservice is het mogelijk om een vraag te stellen mbv een contactformulier. Zodra de vraag verstuurd is, heeft de indiener geen zicht meer op de uiteindelijk ingestuurde vraag. Ervaring leert dat in de verdere correspondentie de ingestuurde vraag niet meer terug komt, aangezien er 'slechts' op een soort ticketnummer wordt gereageerd. Het zou daarom netjes zijn als er bij het versturen van de vraag bijv. een 'CC-tje' wordt gestuurd naar de indiener, met daarbij ook het toegewezen ticketnummer. Zijn e-mail adres is immers bekend, aangezien dit een van de verplichte velden is.

Groeten,
Thijs

3 reacties

Badge
*Schopje naar boven toe*
Badge
Er van uitgaande dat Telfort graag hoort hoe de klantenservice verbeterd kan worden, weer een *shopje omhoog* 🙂
Badge +2
@tvereijken,

Allereerst excuses voor de late reactie. Hartelijk dank voor deze tip. Deze zal intern worden doorgespeeld.

Daphne

Reageer