Onkostenvergoeding

  • 8 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1323 keer bekeken

Goedemiddag,

2 weken geleden heb ik een week zonder internet gezeten thuis en is er een monteur langsgeweest.
Na 5 dagen had ik eindelijk wat internet maar schommelde heel erg, voorheen stabiel op 2300 kbytes/sec
Nu heb ik meer dan een uur met de klantenservice gebeld, en tijdens het gesprek zijn er ook oplossingen bedacht, maar tevens ook steeds in de wacht gezet.
Ik heb toen ook gevraagd wanneer ik de kosten van de telefoongesprek en het niet hebben van internet zou kunnen terugkrijgen.
Dit kon met een formulier die de monteur zou meenemen, maar tot op heden A geen uitsluitsel van het probleem (wel internet maar niet stabiel) en B geen onkostenformulier of iets dergelijks. verder zijn er op verscheidene dagen monteurs langs geweest en deze dagen heb ik dus vrij moeten nemen, ik hor dus graag wat er gaat gebeuren.

Graag zou ik ook willen weten waar ik mijn kosten kan claimen. En wat er nu gaat gebeuren, want de kabel zijn zomaar van de muur getrokken etc, tis nu niet netjes afgehandeld.

Gr Jw

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer