Officiële klacht mbt belronde Telfort (verkoop?)

• 10 oktober 2012
  • 7 reacties
  • 1496 keer bekeken

Ls

ik ben sinds jaar en dag een tevreden telfort klant, dit dateert al van de world online lite inbelaccounts.
Ook hier op het forum wordt ik altijd zeer prettig geholpen als ik een, al dan niet technisch, issue heb. Dat dat via telefonisch kontakt minder goed gaat, het zij zo.

Echter, sinds een week of 3 rinkelt bij mij 's-ochtends of 's-middags exact 4 keer de telefoon. Na deze 4 keer, wordt de hoorn opgelegd. Terugbellen kan niet, aangezien nummerweergave van de beller uitstaat.
Vanochtend echter was het raak!!! Na de afgelopen weken regelmatig de trap afgerend te zijn, of van de keuken naar de kamerm, vanuit de tuin noem maar op. (Pogingen die steeds uitmondden in het niet aan de lijn krijgen van de bellende) was ik zó dicht bij de telefoon dat ik direct op kon nemen. JOEPIE!!!

Jawel, het betrof een dame van Telfort. Aleer zij haar gesprek kon beginnen, vroeg ik of men al vaker getracht had mij te bereiken, dit was het geval. Toen ik haar vervolgens ermee confronteerde dat 4 keer over laten gaan en dan ophangen UITERST klantonvriendelijk is kreeg ik het antwoord: "Dat ligt aan de computer, daar kan ik niets aan doen". Mijn constatering dat er dan ook geen excuus zou volgen werd beaamt. Ik heb haar medegedeeld dat ik dan ook geen belang had bij verder kontakt en de hoorn opgelegd.

Ik constateer het volgende:

1. Ik sta in een "belmeniet" register, 't zou prettig zijn als Telfort zich daaraan hield, andere vormen van communicatie zoals mailen, brief schrijven zijn er in overvloedde dunkt mij.
2. Waarom in vredesnaam staat zo'n computer (klopt dit überhaupt, of is het een smoes van de dame in kwestie, onvriendelijk type trouwens toen ze merkte dat het gesprek niet naar haar scenario ging) op 4 keer overgaan en dan ophangen.
3. Wat is er mis, dat de dame niet gewoon 'sorry' kan zeggen, in plaats van dat ze met een verhaal komt waar deze klant niks aan heeft cq mee kan
4. We zijn dus als gezin hiermee weken geterroriseerd geweest, vanuit alle hoeken en gaten van het huis rennen naar de telefoon, UITERMATE klant onvriendelijk, om niet te zeggen onbeschoft gedrag schaar ik dit onder.

Hoogachtend

G.W.L. van Dijk

7 reacties

Badge +2
@aardbei,

Dank u voor de melding en uiteraard benut ik deze kans om alsnog namens mijn collega oprechte excuses aan te bieden voor het enorme ongemak. Het is goed voor te stellen dat u niet blij wordt van dit soort acties. Weet nu nog voor welk product u bent benaderd?

Daphne
Hoi Daphne,

Excuus aanvaard.
Eerlijk gezegd weet ik niet voor welk product ik benaderd ben, ik heb wel een vermoeden.
Het zou kunnen zijn om over te stappen van adsl2 naar vdsl, dat zou ik wel willen, alleen komt dat nu erg slecht uit ivm reorganisatie werk en andere privé omstandigheden...

mvrgr
Badge +2
@aardbei,

Excuus aanvaard.

Dank u, erg fijn. 😉

Dat u op dit moment geen interesse heeft in een nieuw/ander product, kan gebeuren. Mocht de situatie dit in de toekomst wel toelaten, dan vernemen wij dat graag van u. U weet ons te vinden.

Daphne
Badge +1
daphne je zegt wel  we  helpen de mense graag op dit forum  ma ik vind ps dat het vies tege valt en als je nagaat  dat ik al jare trouwe klant ben schiet allemaal niet op jammer is dattt
Badge +2
@Josuha56,

daphne je zegt wel we helpen de mense graag op dit forum ma ik vind ps dat het vies tege valt en als je nagaat dat ik al jare trouwe klant ben schiet allemaal niet op jammer is dattt

Waar loopt u tegenaan met betrekking tot de reacties op dit forum en wat ziet u liever anders?

Daphne
Badge +1
@Josuha56,

daphne je zegt wel we helpen de mense graag op dit forum ma ik vind ps dat het vies tege valt en als je nagaat dat ik al jare trouwe klant ben schiet allemaal niet op jammer is dattt

Waar loopt u tegenaan met betrekking tot de reacties op dit forum en wat ziet u liever anders?

Daphne

en nou reageert u wel beetje vreemd allemaal en als je wat hebt kunje helaas te lang wachte dahphe jammer
Badge +2
@Josuha56,

en nou reageert u wel beetje vreemd allemaal en als je wat hebt kunje helaas te lang wachte

Waarmee of hoe kan ik u van dienst zijn? U mag het ook in een privébericht aan mij kenbaar maken? Vul dit aan met uw naw-gegevens, e-mailadres, het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en de klantcode.

Daphne

Reageer