Ik heb sinds kort de Experience V10 van Telfort en loop tegen het volgende aan: als ik NordVPN aan heb staan op Netherlands krijg ik naar ongeveer een uur netwerk problemen. Krijg geen toegang meer vanaf mijn Desktop waarop NordVPN actief is met mijn netwerkschijven en krijg een uitroepteken in het netwerk symbooltje van Windows. Heb er bij vorige telfort modems nooit last van gehad.
Als ik NordVPN vervolgens uitzet op de Desktop is alles weer direct hersteld. Misschien nog een puntje wat bij mij in de Experia modem afwijkt: ik heb de IP-Range gewijzigd van 192.168.2... naar 192.168.1.... Geen idee of dat tot deze problemen lijdt?
Is er iemand die mij kan helpen, ik hoor het graag.
Vriendelijke groeten,
Herman.
Beste antwoord door ko629501
Bij the way: ik heb de insiders update van de oktober 2018 release van Windows 10 uitgerold. Werkt op zich prima en als er teveel verstoringen komen zet ik de Acronis back-up weer terug.