beantwoord

Nog steeds facturen na beëindiging abonnement

• 2 juli 2015
  • 7 reacties
  • 240 keer bekeken

Ik krijg nog steeds facturen terwijl mijn abo op 26 mei gestopt is, waarom doet Telfort dat? Nu heb ik de laatste factuur terug geboekt en krijg ik prompt een mail dat ik die laatste factuur niet betaald heb. Dan staat staat er "kijk in mijn Telfort" maar ja, daar kan ik dus niet meer bij omdat ik geen abo meer heb. Bovendien staat er dat ik ook interactieve tv heb terwijl ik dat nooit heb gehad !! Ik zou graag zien dat jullie dat rechtzetten want hier baal ik ontzettend van !!

Ik heb laatst ook gebeld met de klantenservice en daar werd vermeld dat die factuur inderdaad onterecht was en ik teruggebeld zou worden op mijn mob telefoon, dat is dus ook niet gebeurd. Wat een slechte service, bah
icon

Beste antwoord door Michael 3 juli 2015, 16:11

@Bluesky,

Wat vervelend! Ik kijk dit inhoudelijk graag voor jou na als je jouw naw-gegevens kenbaar maakt in een privévenster.

Zie je reactie tegemoet.

Michael
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Bluesky,

Wat vervelend! Ik kijk dit inhoudelijk graag voor jou na als je jouw naw-gegevens kenbaar maakt in een privévenster.

Zie je reactie tegemoet.

Michael
Dank voor je reactie, ik heb je de gegevens gestuurd Michael.
Reputatie 8
Badge +2
@Bluesky,

Bedankt voor je berichtje.

Ik zal een reactie geven in het privébericht omdat het factuurinformatie betreft. :)

Michael
Michael, nu krijg ik vandaag weer een rekening waarin ik 12 euro terug krijg !!! Ik hoop echt dat dit het laatste mailtje is.
Reputatie 4
Badge +1
Omdat Michael met vakantie is, neem ik het even over Bluesky. Ik heb alles voor je nagekeken. Door dat Vast Bellen niet goed stopgezet was per 21 mei, is dit tot en met 31 juli bij jou in rekening gebracht. Inmiddels hebben we deze kosten weer teruggestort. Dit was inderdaad het laatste bedrag dat je nog van ons tegoed had. Sorry voor de onduidelijkheden.
Ok Christy, dank je wel !
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan Bluesky 🙂

Reageer