beantwoord

Nieuwe apparatuur op glasvezel

  • 28 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 947 keer bekeken

Ik krijg nieuwe apparatuur en wel de experia v10 plus nieuwe settopboxen. Nu is het alleen raar dat ik 2 settopboxen huur 1 heb ik er toen gekocht bij lijbrandt met een hardeschijf erin. Nu is lijbrandt over genomen door telfort en deze settopboxen gebruikt ik nu ook, maar als ik de experia box krijg kan ik deze oude settopboxen niet gebruiken. krijg ik 2 nieuwe en geen 3 wat is dit voor onzin. Ik vraag er niet om dat de boel veranderd moet worden. Telfort moet gewoon het aantal settopboxen geven die ik nu ook gebruik, voor 1 betaal ik al 5 euro/maand extra. Dan krijg je te horen dat je de oude niet kan gebruiken omdat ze niet geregistreed staan, wat een onzin gebruik ze nu ook. Of is dit een manier om je nog meer geld af te troggelen. Hoe gaat telfort dit oplossen??????
icon

Beste antwoord door jimny 28 oktober 2018, 22:26

Neem onderstaande link eens door

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/klanten-met-een-oud-glasvezelpakket-stappen-over-in-2019-77901

En deze link


https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link eens door

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/klanten-met-een-oud-glasvezelpakket-stappen-over-in-2019-77901

En deze link


https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen RichardJB, welkom op het forum! Verandering is niet altijd even gemakkelijk, dat kan ik me zeker voorstellen als ik jouw bericht lees. De samenstelling en mogelijkheden van de pakketten waren voorheen anders. Ik zie dat jimny je al de linkjes naar de twee topics heeft gegeven, waarin dit onderwerp uitgebreid behandeld wordt 🙂 Ik hoop dat dat voor wat meer duidelijkheid zorgt. Op die pagina's wordt ook een link gedeeld waarmee je je terug kan laten bellen, om jouw pakket en de mogelijkheden te bespreken, zodat mijn collega's van de klantenservice je daarmee kunnen helpen.
Ik zat bij Lijbrandt daar had ik 2 settopboxen en daarna nog 1 extra gehuurd (bij jullie) dus ik heb 3 settopboxen. Nu heb ik van een collega van jullie gehoord dat als de nieuwe apparatuur komt ik maar 2 settopboxen krijg. Ik vind dat dit niet klopt jullie hebben mijn van Lijbrandt over genomen dus is het ook zo dat ik bij jullie ook 3 settopboxen terug moet krijgen. Want het moet niet zo zijn dat ik door deze verandering meer geld kwijt ben, ik vraag niet om deze verandering.
Badge +18
Als je het niet eens bent met wat je kan krijgen voor een bepaalde prijs mag je gratis opzeggen.

Reageer