Niet tevreden

• 19 juni 2012
  • 4 reacties
  • 2174 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben zeer slecht te spreken over de manier waarop je als klant wordt behandeld. Bij de telefonische klantenservice maken de medewerkers hun eigen regels, wat bij de een wel kan doet de ander vervolgens niet.. er worden loze beloften gedaan als : ik hou uw zaak in de gaten, als morgenochtend de blokkade er niet af ga ik er achteraan, of.. ik sta persoonlijk garant en zorg dat dit vandaag word geregeld.. of : jahoor blokkade is eraf ( dus niet) en ik kan zo nog wel even doorgaan..ben nu een week geleden weer afgesloten van vast bellen, hoor vervolgens helemaal niets van telfort en ik ben met man en macht moeite aan het doen om gehoord te worden, klantenservice mail krijg ik geen reactie (genoeg mails verstuurd) telefonische klantenservice hebben mails aangemaakt en desbetreffende afdeling belt me terug als ze zin hebben... ik heb nooit betaalproblemen gehad... en moet smeken om geholpen te worden als betalende klant! Ik vervloek mijn jaarcontract..

4 reacties

Als vast bellen is afgesloten was het volgens mij 48 uur maximaal voordat ze weer aansluiten. Ik begrijp dat het langer duurt, gaat het dan nogsteeds om 1 afsluiting? Hebben ze contact met je opgenomen?
Ik begin steeds meer in de gaten te krijgen hier op diverse foria dat die klantservicemedewerkers van Telfort gewoon hulpeloze beginnertjes zijn die zelf niet eens de spelregels van hun eigen bedrijf kennen en er maar een beetje op los brabbelen. Onervaren gepruts op vmbo niveau!

Wat dacht je ervan; een telefoon die je in Januari 2012 hebt gekregen en die het in Juni vervolgens niet meer doet, 3 maal moet terugzenden naar het reparatiecentrum alvorens Telfort het eens over een nieuwe telefoon gaat hebben? Dit in de wetenschap dat je als sinds 2002 klant bent?
Te erg voor woorden dit. Stelletje prutsers daar bij Telfort.
Ik begin steeds meer in de gaten te krijgen hier op diverse foria dat die klantservicemedewerkers van Telfort gewoon hulpeloze beginnertjes zijn die zelf niet eens de spelregels van hun eigen bedrijf kennen en er maar een beetje op los brabbelen. Onervaren gepruts op vmbo niveau!

Wat dacht je ervan; een telefoon die je in Januari 2012 hebt gekregen en die het in Juni vervolgens niet meer doet, 3 maal moet terugzenden naar het reparatiecentrum alvorens Telfort het eens over een nieuwe telefoon gaat hebben? Dit in de wetenschap dat je als sinds 2002 klant bent?
Te erg voor woorden dit. Stelletje prutsers daar bij Telfort.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent, absoluut. Alleen met Telfort mobiel heb ik geen ervaring behalve Sim-only, dus dat zou ik niet kunnen zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat in een ander topic webcare aangaf dat de telefoon opnieuw is geblokkeerd. Daar zal dan een reden voor zijn geweest, hoe frustrerend ook.
Badge
Klantenservice mijn reet. Dat bestaat in de dit bedrijf niet. Meedenken met de klant ho maar! Alleen maar vasthouden aan contracten. Helaas meneer we hebben al kosten gemaakt. Joh mens pleur toch op!

Reageer