Niet meer kunnen inloggen op 'mijn telfort' en klanten afhandeling na overstap

• 26 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 321 keer bekeken

Sinds 18/8 ben ik overgestapt na een andere provider. Telfort kon helaas niet bieden wat ik wilde. Maar naar de overstap, sinds 18/8 kan ik niet meer inloggen op 'Mijn Telfort' op bijvoorbeeld mijn laatste factuur in te zien. Wel weet Telfort mij te bestoken met mails om het door mij gebruikte lease-toestel terug te krijgen.

IK heb wel al een factuur ontvangen met het volledige factuur bedrag, voor een volledig maandgebruik tot 18/9. Maar vindt ik niet correct aangezien in per 18/8 ben overgestapt. Vandaar dat ik inzicht wil hebben in mijn laatste factuur en hoe die is opgebouwd.

Maar een nette, normale manier van klanten afhandeling is ver te zoeken en dat vind ik spijtig. Ben altijd tevreden geweest over Telfort, maar de wijze hoe dit allemaal verloopt stelt mij teleur en bewijst maar weer dat nieuwe klanten belangrijker zijn dan bestaande of vertrekkende.

Groet,
J. Wiersma

1 reactie

Ook ik heb dus dit probleem. Als ik, zoals geadviseerd, een kopie per mail wil aanvragen èn ik vul in dat ik geen klant ben, wordt mij toch gevraagd in te loggen. Dat kan ik dus niet.

Reageer