beantwoord

netgear ex 3700 extender voor tv

• 8 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Is het mogelijk om met een netgear ex3700 extender, de tv modem werkend te krijgen?

De extender vangt de wifi signaal op en heeft ook een lan uitgang, deze sluit ik op de tv kastje. Maar hier krijg ik de zenders niet werkend, hoe kan ik deze wel werkend krijgen?

Extender heb ik een vast ip adres gegeven.
icon

Beste antwoord door JanD 8 augustus 2019, 07:13

Hallo @Nisha12 , de tv decoder zal hier niet op gaan werken, dat lukt alleen bekabeld of via powerlines die het stroomnetwerk als netwerk kabel gebruiken.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Nisha12 , de tv decoder zal hier niet op gaan werken, dat lukt alleen bekabeld of via powerlines die het stroomnetwerk als netwerk kabel gebruiken.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Nisha12, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden.

Ik lees dat je graag de tv-ontvanger wilt aansluiten op de netgear extender wilt aansluiten. Dat is helaas zoals JanD al aangeeft niet mogelijk. Dit kan alleen via een netwerkkabel of draadloze adapters in het stopcontact.
Hallo, dat is dan duidelijk. Want ik kon de draadloos signaal via de extender met de lan kabel wel de laptop aansluitem en werkend krijgen.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo, dat is dan duidelijk. Want ik kon de draadloos signaal via de extender met de lan kabel wel de laptop aansluitem en werkend krijgen.
Hallo @Nisha12 , internetsignalen werken wèl, maar iptv-signalen niet, ook al gaat het via internet.
Reputatie 8
Badge +11
Wat JanD aangeeft inderdaad.

Wat nog wel kan is dat je dan via de laptop tv gaat kijken. Dat kan via deze pagina. Je kan hier op inloggen met jouw abonnementsnummer en pincode.

Reageer