beantwoord

Netflix

• 29 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 300 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een experia box V8. Hiermee kan ik geen NETFLIX ontvangen. Ik wil deze experia box omruilen voor de juiste box
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 29 augustus 2018, 18:33

Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in onderstaand topic een bericht.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175/index1.html
Bekijk reactie

9 reacties

Je verwart je modem(experiabox) met de TV-Ontvanger. Een v8 kan prima Netflix doorgeven, als je geen smart tv hebt zou een geschikte tv ontvanger een optie zijn.
Reputatie 1
Dank je voor je reactie. Dan heb ik geen geschikte tv ontvanger om Netflix te ontvangen
Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in onderstaand topic een bericht.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175/index1.html
Reputatie 1
Ik heb een Motorola VIP 1853 tv-ontvanger. In mijn forumprofiel staat mijn klantnummer.
Ik heb een Motorola VIP 1853 tv-ontvanger. In mijn forumprofiel staat mijn klantnummer.

Prima.
Het snelste gaat het als je je verzoek in dat andere topic plaatst. Copy/paste de tekst.
Webcare kijkt daar dagelijks,.
Reputatie 1
Nelly, ik ben nieuw op dit forum en begrijp niet zo goed wat je bedoeld met "Het snelste gaat het als je je verzoek in dat andere topic plaatst"
Als je op de link klikt die ik plaatste kom je in het speciale webcare topic voor de omruil.
Als je dan naar beneden scrolt zie je net zo'n "Reageer" vak als in dit topic.
Dan kan je dan je verzoek tot omruilen doen.
Het komt zo ook goed! 😊
Reputatie 1
Nelly, dank je. Is gelukt.
Nelly, dank je. Is gelukt.

Ik zag het. 😃😎👌

En als je een berichtje wilt wijzigen kan dat tot een uur na plaatsing. Klik op de 3 puntjes rechts onder je bericht, en kies "Bewerk".

Mini cursus Telfort forum. 😆

Reageer