beantwoord

monteur wel betallen maar niet nodig?

• 30 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 299 keer bekeken

ik heb een nieuw abbo afgesloten voor internet en tv, ivm met de woon situatie hielden we er rekening mee dat het een lastige aansluiting zou worden,dus hebben we bij voorbaat een monteur besteld. echter toen het pakket kwam ,gewoon geprobeerd en het bleek wonder boven wonder gewoon te werken. monteur op tijd afbesteld, nu blijkt dat de monteur gewoon betaald moet worden. je betaald voor iets wat je niet gebruikt. Bel je de klantenservice krijg je als antwoord letterlijk "had je maar niet aan moeten vinken dat je een monteur wilt", wordt niet terug gestort. Makkelijk geld verdienen zo

icon

Beste antwoord door Stephen 5 november 2015, 15:58

Hallo Erik, bedankt voor je privébericht. Wat fijn dat de monteurskosten teruggestort wordt. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Erik, welkom op het forum en bij Telfort. 😃 Ik betreur je kennismaking met ons. Stuur mij jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. Kun je mij ook aangeven wanneer en via welk kanaal je de monteur hebt afbesteld? Bij voorbaat dank.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Erik, bedankt voor je privébericht. Wat fijn dat de monteurskosten teruggestort wordt. 🙂