Modem defect. Nieuwe bestellen.

sjekfe
  • Liefhebber
  • 53 reacties
Ik heb gemerkt dat mijn modem defect is. Dit is getest door een modem van iemand anders te lenen en die doet het perfect.

Graag zou ik een nieuwe modem willen bestellen bij Telfort maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
Hoe kan ik aanspraak maken op een modem?

5 Reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Welk type modem heb je en je zult toch echt eerst een aantal stappen moeten uitvoeren alvorens Telfort een vervangend modem gaat sturen

Doorloop onderstaande link eerst eens even

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen.htm
sjekfe
jimny schreef:

Welk type modem heb je en je zult toch echt eerst een aantal stappen moeten uitvoeren alvorens Telfort een vervangend modem gaat sturen

Doorloop onderstaande link eerst eens even

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen.htm

Die stappen heb ik natuurlijk allemaal al doorlopen. Heb niet voor de lol een andere modem van iemand geleend.
Heb echt alles al geprobeerd voorda ik hiet ging posten.
Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hi sjefje! Heel goed dat je zelf al het e.e.a. getest hebt! Als een ander modem wél werkt op jouw verbinding, zegt dat dat het andere modem goed werkt. Het geeft echter niet aan wat het probleem is met jouw modem. Kun je aangeven wat er precies aan de hand is? Welke lampjes branden er? Hoe heb je het modem gereset? Mocht het probleem niet oplosbaar zijn, dan kan ik kijken naar een alternatief, uiteraard.
sjekfe
Hallo Micheal

We hebben alles al geprobeerd.
Hard reset , soft reset. Niks werkt.
WPS knop heeft nooit gewerkt , maar dat was het grootste probleem niet.
De lampjes die branden is dan de eerste. De rest komt gewoon niet aan.
Heb nu tijdelijk een modem van een ander staan , maar wil graag me eigen modem.

Heb intussen al dermate ervaringen met modems dat ik wel kan zeggen dat ie echt defect is.
Heb ook verstand van computers enz dus ben geen leek.

Het lijkt mij het beste om een nieuwe op te sturen.
Graag een prive berichtje te sturen zodat we alles kunnen bespreken en te regelen.
Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hoi sjefke! Helder verhaal. Als je mij een privébericht stuurt met je postcode, huisnummer en laatste drie cijfers van je IBAN, dan stuur ik je een nieuw exenplaar toe. Ik wacht op je reactie. :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)