Migratie Telfort e-mail

• 19 april 2013
  • 156 reacties
  • 45065 keer bekeken

Toon het eerste bericht

156 reacties

Badge
Wachtwoord opnieuw ingevoerd en probleem opgelost. 
Telfort,

De overstap bij webmail naar de nieuwe ootlook is een van de grootste blunders die jullie konden maken.
Vanaf een tablet of mobiel (of zelfs notebook) is het niet meer mogelijk om de hele tekst van mail te benaderen. Ook het geklooi met verwijderen (moeizaam om er meer tegelijk te selecteren) en beantwoorden (waarbij de tekst spontaan verdwijnt) is absoluut onhandig.

Ook op verschillende fora bij Radar en Kassa word er erg veel over geklaagd.
Hier word al een actie opgezet om (indien telfort niet naar het oude goed werkende webmail systeem terug gaat) de totale telfort pakketten op te zeggen (inclusief telefonie en internet aansluitingen).

Dit kan een fiks probleem gaan worden voor het klantenbestand van Telfort.

Een goede raad van een (tot april 2013 nog tevreden) gebruiker:  Ga zsm terug naar het oude webmail systeem want het nieuwe outlook achtige werkt absoluut niet en zal erg veel weerstand oproepen, met opzeggingen van (ook andere) abonnementen tot gevolg.

Succes met het redden van telfort van de naderende ondergang.

RV
Reputatie 8
Badge +16

...

Je bent niet verplicht om de webmail te gebruiken, installeer een client mail account op je PC/Laptop en je hebt geen last van de, in jouw ogen slechte keus van de webmail versie van Telfort.
Badge
Telfort,

De overstap bij webmail naar de nieuwe ootlook is een van de grootste blunders die jullie konden maken.
Vanaf een tablet of mobiel (of zelfs notebook) is het niet meer mogelijk om de hele tekst van mail te benaderen. Ook het geklooi met verwijderen (moeizaam om er meer tegelijk te selecteren) en beantwoorden (waarbij de tekst spontaan verdwijnt) is absoluut onhandig.

Ook op verschillende fora bij Radar en Kassa word er erg veel over geklaagd.
Hier word al een actie opgezet om (indien telfort niet naar het oude goed werkende webmail systeem terug gaat) de totale telfort pakketten op te zeggen (inclusief telefonie en internet aansluitingen).

Een goede raad van een (tot april 2013 nog tevreden) gebruiker:  Ga zsm terug naar het oude webmail systeem want het nieuwe outlook achtige werkt absoluut niet en zal erg veel weerstand oproepen, met opzeggingen van (ook andere) abonnementen tot gevolg.

RV

Ik ben het hier mee eens, vind het zéér onhandig.
Reputatie 8
Badge +16
[..]
[..]

Enig gevoel voor drama kan je niet ontzegd worden.

Allereerst is e-mail bij Telfort (voor zover ik weet) een gratis dienst waar je niet teveel rechten aan kunt ontlenen. Weliswaar mag je verwachten dat Telfort een werkende e-maildienst levert maar kleine onvolkomenheden in een webinterface zijn geen redenen om massaal abonnementen op te zeggen.

Verder vraag ik me af waarom mensen überhaupt nog de e-mail van hun provider gebruiken, behalve voor het ontvangen van de facturen. Dan kun je bij elke overstap weer adreswijzigingen gaan sturen. Voor mij een reden om mijn e-mail niet via mijn internetprovider te regelen.
Reputatie 8
Badge +16
Voor mij een reden om mijn e-mail niet via mijn internetprovider te regelen.

Google (mail) is my best friend.....:p
En het geluk dat ik nog steeds mail accounts heb uit het gratis zonnet tijdperk...., altijd makkelijk

Reageer