mail problemen

• 20 april 2013
  • 53 reacties
  • 10190 keer bekeken

Toon het eerste bericht

53 reacties

Badge
Sinds afgelopen vrijdagavond kan ik niet meer bij mijn mail. Dit is van toepassing voor Outlook, Webmail, iPad en iPhone. Vandaag gebeld met de servicedesk en te horen gekregen dat dit nog tot 24 april kan duren 😞. Wanneer ik mijn webmailopen krijg ik de melding: Account fout

Het verplaatsen van uw mail naar de nieuwe mailomgeving duurt langer dan verwacht. Wij raden u aan het over enige tijd nogmaals te proberen. Excuses voor het ongemak.

Van zo'n migratie heb je vaak wel last is mijn ervaring, het is ook niet zo dat ze zegen:
"u kunt deze week niet bij uw email, en kunt pas toegang krijgen als alles werkt"
Pas als ik volgende week nog steeds last heb ga ik mij zorgen maken, ik heb ook helemaal geen idee of Telfort alles in één keer doet of in etappe's , want dan heeft (nog) niet iedereen er last van, enfin, ik heb nog goede hoop, maar zal toch voorlopig meer gebruik maken van andere email accounts die ik heb,  .... voor de zekerheid....
Badge
Hallo TheFug.
Dank voor je reactie.

Bij de supportafdeling van Telfort werd er juist gesteld dat het niet bereikbaar zijn van de mail voor vele dagen helaas niet anders kan. En mijn ervaring leert mij juist dat dat wel kan 😞.
Badge
Hallo TheFug.
Dank voor je reactie.

Bij de supportafdeling van Telfort werd er juist gesteld dat het niet bereikbaar zijn van de mail voor vele dagen helaas niet anders kan. En mijn ervaring leert mij juist dat dat wel kan 😞.

Op het moment merk ik dat er soms problemen zijn met bepaalde functies en dan blokeert de boel weer en kun je er voor korte tijd niet meer gebruik maken van email, terwijl ik dan schijnbaar wel ben ingelogt, Dus ik krijg het idee dat ze ons, de gebruikers, wel toelaten terwijl de boel nog niet goed werkt, dat lijkt mij vanuit Telfort's positie niet zo slim, het gaat alleen nog langer duren op die manier, ik krijg ook te pas en onpas account fout, lijkt mij dat ze wel al de boel naar het Nederlands vertaalt hebben : )  
Aan de andere kant is het toch wel handig af en toe toch gebruik te kunnen maken van email op deze manier, ik kreeg ook (te snel) de melding dat de sessie verstreken was,
Ik denk dat ik "verzonden berichten opslaan"  toch maar weer aanzet, in deze "toestand" voor de zekerheid...
Als dit echt nog lang gaat duren ga ik misschien ook maar de boel "omleiden" anders gaan mijn internet bestellingen mis 😞

Reageer