mail problemen

• 20 april 2013
  • 53 reacties
  • 10190 keer bekeken

Badge
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het ophalen van de email in Spijkenisse

53 reacties

Badge
In Groningen ook. Denk dat het niet plaatsgebonden is.... :0

Krijg je net als ik ook een scherm in beeld dat je je wachtwoordwoord en gebruikersnam moet ingeven? Ik heb Outlook 2010.
Badge +1
in zaanstad ook
Reputatie 1
Badge
in groningen ook niet
Badge
In Groningen ook. Denk dat het niet plaatsgebonden is.... :0

Krijg je net als ik ook een scherm in beeld dat je je wachtwoordwoord en gebruikersnam moet ingeven? Ik heb Outlook 2010.

Deze melding krijg ik ook in Outlook 2010.
Badge
Ook hier (Deventer) niet mogelijk om mail binnen te halen.......
Badge
Misschien mailt Telfort ons wel met wat de reden is, 🙂
In Amersfoort WAS er storing... nu net niet meer
Badge
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het ophalen van de email in Spijkenisse
Net Telfort gebeld er vindt een mailmigratie plaats maar dat duurt allemaal langer als verwacht
Hier in Den Bosch doet ie ook niks
Hier doet nu de ene mailbox het weer wel, de andere niet. ook de helpdesk werkt niet, per telefoon, want per email, dat was nu net het probleem...........
(west Brabant)
Blijkbaar is Wageningen ook slachtoffer... webmail werkt ook niet. Hopelijk gaat het niet lang duren if heb veel te doen dit weekend

Ilk heb ook problemen in Goes
Eerst kon ik al een week geen mail op mijn iPad ontvangen. Na het account te hebben gewijzigd van POP account in IMAP lukte dat gisteren wel. Nu is op mijn pc noch op de iPad mail te ontvangen
Badge
Via m'n iPad kan ik weer mail ontvangen (Leiderdorp).
Maar op m'n Apple laptop met de standaard Mail.app nog steeds niet; de postbus instellingen zijn exact hetzelfde.
Andere account werkt ook weer! we zijn weer verbonden met de buitenwereld.
(Zaanstad) kan wel mail versturen vanuit Outlook 2010 maar ontvang al een ruime week niets meer, wacht de migratie wel even af 😞
Ja hoor, hier in schiedam werkt er 1 mailalias niet meer, krijg dus de popup met het ww dat ik moet invullen, de andere 2 werkten eerst ook niet, maar nu gelukkig wel weer.
Badge
Webmail precies hetzelfde
Badge
Koren op de molen van Wilders. Hij zal er in de tweede kamer vast vragen over gaan stellen:

"Wat denkt de minister president te gaan doen aan het nieuwste migratie probleem en wel die van Telfort? Het is toch te gek voor woorden dt we al ons geld uitgeven aan roversnesten als Cyprus en Griekenland terwijil Telfort het migratie probleem nog niet eens in de hand heeft. Gezien de hardnekkige weigering dit migratie probleem serieus aan te pakken dient mijn fractie een motie van afkeuring in tegen de gehele Telfort directie".
Reputatie 8
Badge +19
Nieuw wachtwoord

Migratie mailplatform

Tussen 15 april en 24 april zal de Telfort e-mail omgeving worden vernieuwd. Wij doen er alles aan om u zo min mogelijk hinder hiervan te laten ondervinden.
In deze periode dient u echter rekening te houden met tijdelijke beperkingen in de dienstverlening.

Telfort heeft toch duidelijk te kennen gegeven dat dit ging gebeuren.
Dat er tijdens zo'n operatie beperkingen zijn is vaak niet te voorkomen.
Bedankt, alles werkt hier weer !:o
Ik kan al twee weken geen mail ontvangen! Toch belachelijk!
Dat is idd vreemd! Wij hadden vorige week ook 2 dagen storing, maar 2 weken helemaal niets is niet ok. Heb je de klantenservice al gemaild, zou ik doen en je foutcodes die je krijgt als je je outlook wil openen erbij vermelden.
Werkt inmiddels, lag aan het mailschild van avast
Ik krijg de hele dag al tig x dezelfde mails binnen van mails die ik al lang binnen had. Soms wel 12 x hetzelfde bericht.
Het gaat niet helemaal goed daar bij Telfort.
Reputatie 8
Badge +19
Werkt inmiddels, lag aan het mailschild van avast

Hier staat het mailshield van Avast ook aan en ik heb daar geen last van... 😕

Ik heb wel een enkele keer dat een mailtje niet doorkomt (van 5 adressen) maar het is heel willekeurig, soms de één, soms de ander.
Twee minuten later werkt dat adres dan weer wél.

Reageer