beantwoord

Losse muurbeugel voor V10 bestellen

• 6 maart 2020
  • 9 reacties
  • 324 keer bekeken

Reputatie 1

Goede dag. Bij het vervangen van de groepenkast in de meterkast door een electricien is de muurbeugel van mijn modem gesneuveld. Is het mogelijk om deze los te bestellen? Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Mijn pers. gegevens staan in mijn profiel.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 maart 2020, 10:44

Hoi @vermeehj, wat lastig dat de muurbeugel van de Experia Box gesneuveld is. Dat kan gebeuren natuurlijk, maar ik snap dat je graag een nieuwe wilt hebben, goed dat je het aankaart.

Wij hebben de beugels niet los op voorraad, zoals jimny ook vertelde. Wat ik wel voor je kan doen, is zorgen dat je een nieuw modem krijgt met natuurlijk de bijbehorende muurbeugel. Zal ik dat voor je in orde maken?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Bij mijn weten hebben ze bij Telfort geen losse beugels , wellicht dat er iemand op het forum is die nog zo'n beugel heeft liggen

Reputatie 1

@ Jimny. Dank voor je reactie. Ik wacht nog af. Mogelijk dat het samen zijn met KPN de mogelijkheden vergroot.🤔

Groet.

Han

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @vermeehj, wat lastig dat de muurbeugel van de Experia Box gesneuveld is. Dat kan gebeuren natuurlijk, maar ik snap dat je graag een nieuwe wilt hebben, goed dat je het aankaart.

Wij hebben de beugels niet los op voorraad, zoals jimny ook vertelde. Wat ik wel voor je kan doen, is zorgen dat je een nieuw modem krijgt met natuurlijk de bijbehorende muurbeugel. Zal ik dat voor je in orde maken?

Reputatie 1

Beste Alexandra. Dat is wel een heel rigoreuze oplossing. Ik ben heel blij met de 5GHz band op mijn V10 ivm een overbelaste 2.4GHz in mijn woonomgeving met Ziggo klanten met meerdere repeaters op verschillende kanalen. Dat is trouwens de reden dat ik al eerder een V10 gekregen heb.

Dus graag als u mij een een op een omruil kunt garanderen.

Bij voorbaat dank.

Han (vermeehj😃)

Reputatie 8
Badge +18

Omdat je aleen V10 modem hebt krijg je ook een V10 toegestuurd,

Reputatie 8
Badge +11

@vermeehj Hallo Han, dat begrijp ik wel :slight_smile: Geen probleem, zoals jimny ook aangeeft krijg je hetzelfde modem, dus je zal geen functies of mogelijkheden verliezen.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Laat je weten of alles is gelukt? Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Reputatie 1

@vermeehj Hallo Han, dat begrijp ik wel :slight_smile: Geen probleem, zoals jimny ook aangeeft krijg je hetzelfde modem, dus je zal geen functies of mogelijkheden verliezen.

Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Laat je weten of alles is gelukt? Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

@Alexandra - Telfort Dank. Blij met deze oplosing.:thumbsup:

Han

Reputatie 1

@Alexandra - TelfortDank. Blij met deze oplosing.:thumbsup:

Han

Pakket in KPN groene kleuren met modem, voeding en voet vanmorgen al ontvangen. Na enige tijd in Telfort configuratie on line.

Het VOIP deel duurde wat langer maar is voor beide lijnen ook weer operationeel.

De oorspronkelijk aanwezige KPN Fon optie bij Wifi instellingen was uiteindelijk verdwenen.

Het retourpakket gaat morgen desgewenst met PostNL mee.

Nogmaals dank.

Han

Reputatie 8
Badge +11

@vermeehj Fijn om te horen dat je het nieuwe modem zo snel ontvangen hebt, en dat alles het weer doet :slight_smile: Dankjewel voor de terugkoppeling! Je weet ons op het forum te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer