beantwoord

Levertijd modem

• 12 april 2020
  • 10 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 1

Op 19 maart heb ik mijn contract bij Telfort toch verlengd. Mij werd een nieuw modem beloofd. Ook werd gezegd dat de opdracht inmiddels bij de verzender zou liggen. Wanneer komt deze dan?

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 28 april 2020, 11:29

Dag @Bmon. Dat schiet zo niet op natuurlijk. Ik heb daarom alsnog een Experia Box V10a voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je het even weten als je je nieuwe modem hebt ontvangen? :slight_smile:

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Bmon , normaal gesproken binnen enkele werkdagen.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je huisnummer en postcode dan ziet webcare na de paasdagen wie je bent

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Bmon. Van harte welkom hier. Ik lees dat je je abonnement hebt verlengd en een van mijn collega's toen met je heeft afgesproken dat je een nieuw modem thuis gestuurd zou krijgen. Er is helaas nog geen nieuw modem aangevraagd, maar ik zie wel in de notities terug dat dit nog moet worden verstuurd. Ik wil je vragen om telefonisch contact op te nemen via telefoonnummer 088-7650087 om navraag te doen. Mijn collega's daar kunnen regelen dat het modem wordt verstuurd. Laat je weten of het is gelukt? 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Bmon. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels een nieuw modem hebt ontvangen van mijn collega's. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reputatie 1

Tja Natasja, 

je hebt fijne collega’s. Ik heb gebeld. Dat is gelukt. De dame heeft mij vriendelijk te woord gestaan. Heeft gezegd dat ze er achteraan zou gaan. 
Vervolgens blijft het oorverdovend stil.

Veel vertrouwen heb ik dan ook niet in de komst van het beloofde modem. Heb jij betere ingangen? 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Bmon. Dat schiet zo niet op natuurlijk. Ik heb daarom alsnog een Experia Box V10a voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je het even weten als je je nieuwe modem hebt ontvangen? :slight_smile:

Reputatie 1

You give me hope Natasja,

hope that the modem comes!
At first I canceled my contract.

Telfort persuaded to renew my contract
and promised me a new modem,

a modem that didn’t come. 

You give me hope Natasja,

Then I contacted webcare.

You told me to call Telforts agent, 

that’s what I have done.

The lady told me she would take action,

so that the modem would soon come.

She gave me hope Natasja, hope Natasja,

hope that the modem would come!

After more than a week of waiting,

you contacted m again.

You asked for the present status,
I replied it didn’t 
come.

Now you ordered the modem,

I’ll have to wait a couple of days.

Then the modem will come.

Reputatie 8
Badge +9

At last
At last
Your modem is coming today (your modem is coming today)
When it walks into your life (when it walks into your life)
And makes your internet-less life
A paradise (a paradise)
It will come today
Forever comes today

Reputatie 1

Dank je Natasja. Het Xperiabox v10a modem is aangekomen. Ik heb achter het modem een gigaset S685ip dect basisstation. Ik had gelezen, dat dit met de v10 en v9 modems problemen zou opleveren. Met de v10a heb ik geen problemen. Ik heb het idee dat de snelheden hoger zijn, dan bij de v8 die we tot voor kort gebruikten. 
Jammer is dat in wachtwoorden voor wifi geen spatie kan worden opgenomen. Daar kan ik mee leven.

Ik ben tevreden met het modem en zeer tevreden over de door jou geleverde service. 

Reputatie 8
Badge +9

Geen enkel probleem, @Bmon:smile:  Ik ben blij te lezen dat je tevreden bent. En dank dat je nog even je bevindingen deelt! 

Reageer