klantenservice bellen gratis bij kpn, nu telfort nog.

• 1 september 2012
  • 5 reacties
  • 2993 keer bekeken

Badge
  • Gangmaker
  • 198 reacties
KPN-klanten kunnen vanaf nu 24 uur per dag en zeven dagen per week gratis naar de klantenservice van het telecombedrijf bellen. Voorheen moest men voor telefonisch klantenservicecontact betalen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
Leuk dat KPN dat biedt, maar in feite betaal je daar bij de KPN verkapt voor d.m.v. hogere abonnementskosten per maand....
Geachte heer/mevrouw,ik ben xxxx woon xxxx132 xxxx NH en ik heb besteld 5c apple roze kleur.Wilt u zo vriendlijk zijn de kleur te veranderen namelijk blauw
Reputatie 8
Badge +17
Geachte heer/mevrouw,ik ben xxxx woon xxxxxx 132 xxxx NH en ik heb besteld 5c apple roze kleur.Wilt u zo vriendlijk zijn de kleur te veranderen namelijk blauw

Denk dat je het beste de klantenservice hiervoor kunt bellen, kosten 0,50 ct per gesprek
Badge +2
Voor een net besteld toestel dien je afdeling verkoop te bellen op het gratis nummer 0800-1707.

Verder mag dit oude topic denk ik wel op slot...
Badge +4
Gratis hoeft van mij niet, maar die extra kosten voor 'bellen buiten bundel' voor 0900-nummers vind ik zo'n oplichterij.