Klantenservice

• 6 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 3550 keer bekeken

Vandaag naar mn moeder gegaan omdat ze voor de zoveelste keer problemen had met het dramamodem van Telfort! Vandaag verschillende malen geprobeerd de klantenservice van Telfort te bereiken. De eerste keer keer dat ik belde heb ik zelf na 20 minuten maar opgehangen zonder dat ik iemand te spreken heb gekregen. Een uur later belde ik nogmaals en werd de verbinding na /- 15 minuten verbroken. Helaas gebeurde dit nog een 2e keer. Dat jullie een servicenummer hebben is goed, dat hiervoor 10cpm moet worden betaald is schandalig genoeg maar dat jullie echt geen enkele service bieden is ronduit slecht!

Via Twitter ook nog geprobeerd contact te leggen maar kennelijk stopt Telfort met de webcare rond 1/2 6. Telfort zou een voorbeeld kunnen nemen aan UPC, Tele2, Vodafone, KPN of T-Mobile, deze providers beantwoorden ook vragen wanneer ieder werkend mens 's avonds vrij is.

Tele2 heeft ook nog een chatfunctie op hun website. Ik snap dat het voor Telfort wel een hele grote stap is om van een betaald niet werkend servicenummer over te gaan naar een gratis werkende chatfunctie, maar ik zou het overwegen als ik Telfort was.

Dan vervolgens werd ik nog terug gebeld ook door een machine die wat vragen had over mijn gesprek. Haha...een machine waar je een cijfer mag geven over de kwaliteit van de medewerkers die je niet te spreken krijgt...tjonge jonge wie verzint al dat spektakel bij Telfort?

Maar goed, om het verhaal niet langer te maken dan noodzakelijk....ik heb mijn moeder eindelijk kunnen overtuigen dat Telfort een en al drama is en dat ze alles moet opzeggen en ook moet overstappen naar Tele2. Ik zit daar al bijna 5 jaar en heb 1 keer een probleem gehad, wat ik binnen 5 minuten had opgelost via de gratis chat. Dus Telfort-terugbelmachine de kans dat ik iemand Telfort zal aanbevelen is *piep - drukt 1 - piep* ongeveer 0%

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dat een servicenummer 10 cent kost is niet schandalig... daar wordt Telfort niet rijk van, het kost ze meer dan het oplevert. Dat het servicenummer slecht bereikbaar is, is natuurlijk helemaal niet goed... als klant hoor je gewoon een supportmedewerker aan de lijn te krijgen.

Als je niet tevreden bent over de service van een provider en je jaarcontract is inmiddels voorbij, dan is overstappen inderdaad een optie. Maar dan zou ik niet naar een andere prijsvechter gaan...
Zelf al jaren bij Tele2. Altijd bereikbaar, zelden tot nooit problemen, vaste klanten aanbieding (gratis eredivisielive). Dus blij dat ik mn moeder heb kunnen overhalen nu ook over te stappen. Veel mensen zijn toch huiverig om over te stappen en hebben even dat duwtje nodig. Ook heeft Tele2 een modem zonder irritant blauw knopje.
hallo,

ik had vandaag een mobiele telefoon besteld met abo.
krijg ik bevestiging en tot nu toe verder nog niks gehoord.
ga ik verder kijken op mijn status van bestelling te volgen kijken
staat er bij status dat ze hem niet kunnen leveren na dat ze zo,n bkr 
registratie hadden gedaan maar ik dacht dat telfort deze niet meer deden?
ik heb al zeker 5 jaar geen telefoon aangeschaft en kunnen het nu wel betalen en dan wordt je 
weer afgewezen.waarom krijg ik daar geen aparte mail over trouwens? als ik niet verder had gekeken
dan had ik lang kunnen wachten dus beetje jammer.leveren jullie hem nou wel of niet? 
anders kijk ik verder.

Reageer