beantwoord

Klachtenregeling Telfort

• 11 december 2012
  • 9 reacties
  • 2193 keer bekeken

Goedenavond,

Na zojuist een aardig tijdje bezig te zijn geweest om te proberen te ontdekken waar ik mijn klacht heen kan sturen, kwam ik op dit forum terecht.

Om een lang verhaal kort te maken.. Heb vandaag in delen ruim 1 uur mobiel met de klantenservice aan de bel gehangen omdat hier de boel niets meer deed. De tweedelijns helpdesk was niet bereikbaar, kon pas volgende week!!! donderdag terug bellen. Of ik zelf nog een keer wilde bellen.. en nog een keer.. en nog een keer. Pas toen ik ging vertellen dat ik mijn abonnement op telfort wat ik pas 2,5 maand heb wilde gaan opzeggen, kwam ik via de abonnementenservice eindelijk terecht bij de tweedelijns helpdesk, en verdraaid.. binnen 2 minuten was het probleem opgelost.

Dit heeft mij klauwen met geld gekost, mijn teller zonder kosten van mijn provider staat op ruim 21 euro aan belkosten (bel via KPN / HI). Daarnaast vind ik het schandelig dat je zo slecht door verbonden kan worden. Ook mijn vriendin die in dezelfde flat woont, had hetzelfde probleem met haar internet.

Nu heeft men gezegd mij in ieder geval één  maand internet te vergoeden, maar toen mijn vriendin ook eindelijk iemand aan de bel had en dit navroeg voor mij, bleek er niets in het systeem te staan. Daarnaast is het zo dat ik met één maand ad 20 euro mijn belkosten er niet uit heb, aangezien ik begin oktober bij opleveren ook al een keer voor 15 euro heb moeten verbellen aan Telfort omdat er geen signaal (niet mijn fout of schuld) doorkwam.

Ik vind deze service ver beneden de maat en zou graag een klacht indienen hierover, en daarnaast vind ik de compensatie gewoon niet voldoende vanwege de veel hogere kosten die ik heb moeten maken.

Dus : zou iemand mij kunnen aangeven bij wie en hoe ik een klacht kan indienen? En daarnaast ook kunnen checken of er iets vermeld staat en hoe het zit met een vergoeding en wat ik daarvoor moet aanleveren (bv gespecificeerde nota mobiel van begin oktober en eventueel eind deze maand van nu??)?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Martine Vinkestijn-Kraaijo, Leiden.
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 12 december 2012, 12:11

@martine_1970

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen dat je problemen met de verbinding hebt ervaren. Er staat een notitie in het systeem om een maand abonnementskosten te vergoeden. Dit is een vergoeding van € 34,50.

Jelmer
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Misschien even wachten op een Telfort Webcare medewerker. Zij kunnen je situatie beoordelen en dan kunnen ze eventueel besluiten om op basis van coulance een ruimere vergoeding toe te kennen.
Thanks Franzki, ik wacht het even af nog. Ik heb wel even geduld hoor, ik neem aan dat ze deze week toch wel zullen reageren 🙂
Badge
@martine_1970

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen dat je problemen met de verbinding hebt ervaren. Er staat een notitie in het systeem om een maand abonnementskosten te vergoeden. Dit is een vergoeding van € 34,50.

Jelmer
Dank je wel Jelmer, blij te horen dat het toch goed is gegaan. Vond het niet leuk om zo boos te moeten worden. Bedankt voor je snelle antwoord!
@martine_1970

Jelmer

Hallo Jelmer,

Krijg net de factuur binnen, en er is 16,53 excl BTW gecrediteerd.. Is natuurlijk niet genoeg als je al kijkt naar de belkosten alleen al van de ene keer van afgelopen maand ad 21 euro. En de kosten van de vorige keer ad 15 euro. Vind dit niet netjes, het lijkt erop dat beloften niet nagekomen worden en daar kan ik heel slecht tegen.

Kun jij dit nog een keer checken?

Dank!

Met vriendelijke groet,

martine
Dit is naar aanleiding van topic : https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/klachtenregeling-telfort-30349/

Jelmer, ik krijg zojuist de factuur inzake de vergoeding, welke nu is 16,53 excl BTW. Dit dekt natuurlijk bij lange na mijn kosten niet voor het bellen van de afgelopen keren, dus ik ben hier niet content mee. De kosten van de eerste keer waren al 15 euro en van de tweede keer 21 euro.

Kun jij dit checken en anders aangeven wat ik hieraan kan doen? Ik vind het jammer dat afspraken niet nagekomen worden.

Groetjes,

Martine Vinkestijn-Kraaijo
Leiden
Abonnementskosten
Producten/Diensten          Gebruikersnaam Periode                            Bedrag (excl. BTW)
Interactieve TV                  [email].....@telfort.nl[/email]      01/01/2013−31/01/2013 € 9,92
Bellen standaard               [email].....@telfort.nl[/email]       01/01/2013−31/01/2013 € 2,07
Pluspakket interactieve TV [email]......@telfort.nl[/email]     01/01/2013−31/01/2013 € 8,26
Internet Standaard             [email].......@telfort.nl[/email]     01/01/2013−31/01/2013 € 16,53
Overige kosten
Vergoeding € −16,53   <-
Correctie ivm beëindiging abonnement iTV Pack − HW − Kidspakket € −4,13
Totaalbedrag exclusief BTW € 16,12
BTW 21,00 %: over € 16,12 € 3,39
Totaalbedrag inclusief BTW € 19,51
Badge
@martine_1970

Mijn excuses voor deze te lage vergoeding. Ik heb nog een vergoeding aangemaakt om tot het overeengekomen bedrag te komen. Dit is nog € 15,- incl BTW. Deze vergoeding zal worden verrekend op de factuur van 28 januari.

Jelmer
Dank je wel Jelmer, ik wacht de volgende factuur in spanning af.

Fijne feestdagen!

Reageer