beantwoord

Klacht + opzeggen z.s.m..

• 16 maart 2015
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Beste Telfort,

Heb op 26 januari contact gehad met een medewerker van jullie, dit betreffende opzegging van mijn abonnement. 26-02 was de einddatum wat hij heeft bevetigd maar het lijkt erp dat het allemaal net iets te goed is gegaan. Sindsdien nog geen enkele bevestiging gehad + geen adres om het modem terug te sturen ontvangen.
Nu ik toch een rekening heb ontvangen en deze al (automatisch) betaald heb van deze maand heb ik besloten om weer contact op te nemen met 1 van jullie medewerkers, die "verstond mij niet" + heeft opgehangen.
Ik wil z.s.m. iets van jullie horen hoe dit nu zit, willen jullie gewoon niets horen? Het lijkt erop dat jullie medewerkers geen zin hebben om te werken.
Slechte service, wil graag de modem terugsturen en stoppen met betalen sinds ik geen gebruik meer maak van jullie diensten. Laat van jullie horen anders stap ik naar de Consumentenbond sinds er geen mogelijkheid is om met jullie in normaal contact te komen.
M.V.G.

Mevr, Meester
icon

Beste antwoord door meester.s 17 maart 2015, 20:41

Ik heb netjes en snel een bericht teruggekregen van de Telfort Klantenservice, bleek inderdaad in de administratie te staan dat het abonnement gestopt is, maar dat dit er "helaas iets mis is gegaan met het verwerken van deze opzegging. Wij hebben daarom alsnog het abonnement per direct voor u beëindigd en de kosten die in rekening gebracht zijn aan u vergoed."
Stuur het modem morgen nog terug, gelukkig zijn de medewerkers hier online vriendelijker en duidelijker dan die van het callcenter.
Bedankt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
@meester.s

Ik wil dit graag voor je regelen. Wil je me in een privébericht je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer sturen? Dan ga ik erachteraan.

Roderik
Ik heb netjes en snel een bericht teruggekregen van de Telfort Klantenservice, bleek inderdaad in de administratie te staan dat het abonnement gestopt is, maar dat dit er "helaas iets mis is gegaan met het verwerken van deze opzegging. Wij hebben daarom alsnog het abonnement per direct voor u beëindigd en de kosten die in rekening gebracht zijn aan u vergoed."
Stuur het modem morgen nog terug, gelukkig zijn de medewerkers hier online vriendelijker en duidelijker dan die van het callcenter.
Bedankt.
Reputatie 1
@meester.s,

Top! Goed om te lezen dat het is opgelost.

Roderik

Reageer