Klacht indienen

  • 2 november 2018
  • 12 reacties
  • 345 keer bekeken

Hoe kan ik een klacht indienen? Zeer ontevreden over de service, word steeds van het kastje naar de muur gestuurd

12 reacties

Reputatie 3
Met welk kastje heb je problemen dan? welk model/type?
Klacht kan je hier kwijt. Webcare leest hier mee.
E xperia box v10. Dat je minimaal 3 weken zonder internet, tv én bellen zit is schandalig. Tevens word je niet serieus genomen en worden er geen acties vanuit Telfort ondernomen.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dat weet webcare om welke aansluiting het gaat.
https://forum.telfort.nl/settings/profile

Deze stappen heb je al doorlopen?
Wat werkt er wel, en wat niet?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bekabeld-internet-doet-het-niet-1.htm
Telfort kan zien om welke aansluiting het gaat.

De modem is correct aangesloten. Echter is er geen verbinding met internet dus werkt niets (internet, tv én bellen). Het probleem zit dus niet bij het aansluiten.
En dit is de officiële manier om een klacht in te dienen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm
Bedankt. Helaas heeft telfort zojuist laten weten niets met deze klacht te gaan doen..
Dus ze laten je zonder internet zitten, lossen het niet op, en je krijgt geen vergoeding?
Kan het me haast niet voorstellen...
We zitten inderdaad minimaal 3 à 4 weken zonder internet, tv en vast bellen. Wanneer het is opgelost kan gesproken worden over een vergoeding omdat we het abonnement nu niet kunnen gebruiken. Over vergoeding van extra mobiele kosten (extra bundels om toch bereikbaar te kunnen zijn via mobiel met bellen of internet) kunnen ze nu niets vertellen. Hier hebben we nu alleen weinig aan omdat het gewoon niet werkt. Moeten blijven wachten en wachten.. Verantwoordelijheid word bij extern bedrijf gelegd voor leveren van monteurs, terwijl wij hebben gekozen voor Telfort dus zij hiervoor verantwoordelijkheid moeten nemen om dit adequaat op te lossen (vind ik).

Alsnog bedankt voor jullie reacties.
Geen dank.
Ik hoop dat webcare wat voor je kan doen.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi Fleurfleur, dat is zacht gezegd geen fijne situatie, zeker niet gezien je verbinding het al zo lang niet doet. Goed dat je dit ook hier bij ons op het forum aangeeft. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt. Overmorgen, op 7 november, staat een monteur ingepland zie ik. Fijn dat dat nu geregeld is. Dit signaal, dat het zo lang geduurd heeft voordat er een monteur ingepland is, neem ik mee zodat daar iets mee gedaan wordt. Laat je weten hoe het afgelopen is met de afspraak?
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen, ik hoop dat de monteur je op de 7e goed heeft kunnen helpen. Ik heb nog geen nieuw berichtje van je gekregen, laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt.

Reageer