beantwoord

Kan poort 4500 niet gebruiken als forward

• 9 februari 2017
  • 48 reacties
  • 3600 keer bekeken

Toon het eerste bericht

48 reacties

Webcare leest hier mee, ze reageren na het weekend wel weer.
En wat zei de ks trouwens?
Reputatie 1
Wat bedoel je met KS?
Reputatie 8
Badge +17
KS = Klanten Service
Reputatie 1
Op het moment heb ik nog niet gebeld naar Telfort. Ik ga dit maandag doen.
Badge +13
Verder zou ik dan graag een V8 router willen ontvangen aangezien dit de enige oplossing is.
Prima! Zou je dan je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer kunnen doorgeven via een privébericht? Dank!
Badge +13
Goed nieuws: in de komende firmwarerelease zullen deze poorten niet meer gereserveerd zijn. In de maand april wordt deze firmware ontwikkeld en getest zodat ze in mei kan worden uitgegeven.

Update 1 mei: er zijn bugs gevonden in de nieuw ontwikkelde firmware, waardoor de uitgave van deze firmware minstens een maand opschuift.

Update 16 mei: de nieuwe firmware staat gepland om te worden uitgerold tussen 22 mei en 1 juni.
Reputatie 8
Badge +17
Goed nieuws: in de komende firmwarerelease zullen deze poorten niet meer gereserveerd zijn. In de maand april wordt deze firmware ontwikkeld en getest zodat ze in mei kan worden uitgegeven.Maar de V10 modem's worden totdan NIET uitgeleverd?
Badge +13
Goed nieuws: in de komende firmwarerelease zullen deze poorten niet meer gereserveerd zijn. In de maand april wordt deze firmware ontwikkeld en getest zodat ze in mei kan worden uitgegeven.Maar de V10 modem's worden totdan NIET uitgeleverd?
Dat klopt, in plaats daarvan leveren we de Experia Box V8.
Reputatie 1
Fijn dat het nu wel snel geregeld wordt allemaal. Krijg ik ook een nieuwe v10 opgestuurd wanneer het probleem in de V10 box is verholpen?
Reputatie 8
Fijn dat het nu wel snel geregeld wordt allemaal.
Snel?? 😉 ;)

Het is anders een hele bevalling hoor.
9 maanden geleden is het als probleem ingebracht.
(Een aantal actieve gebruikers had de V10 als "test").
April en mei moeten nog komen, zijn we dus 11 maanden verder.
Lijkt me behoorlijk "overtijd".
Hi Wesley,

Het klopt dat poorten 4000 tot 5000 gereserveerd zijn in het Experia Box V10-modem. Het is bewust zo ingesteld door de leverancier voor moederbedrijf KPN, maar dat levert helaas problemen op - specifiek voor Telfort-klanten die de poorten willen gebruiken.

Omdat slechts 0,1% van onze klanten doen aan port fowarding en er maar een klein aantal van onze klanten de V10 gebruikt, zit er niet veel druk achter de wijzigingen die nodig zijn om de poorten open te stellen. Wel is er inmiddels actie gevraagd bij de leverancier.

Ik ben bezig met de testen en vrijgave van de nieuwe V10 T01.6 (Telfort) firmware, het bovenstaand issue is in deze firmware opgelost.
Ik heb dit zojuist getest.
Badge +13
Fijn dat het nu wel snel geregeld wordt allemaal. Krijg ik ook een nieuwe v10 opgestuurd wanneer het probleem in de V10 box is verholpen?
Daar gaan we voor zorgen 🙂
Badge +13
Ik ben bezig met de testen en vrijgave van de nieuwe V10 T01.6 (Telfort) firmware, het bovenstaand issue is in deze firmware opgelost.

Fijn om te horen dat het testen al is begonnen!
Goed om te weten: deze versie is nog niet beschikbaar voor klanten. De bovenstaande planning is nog steeds van kracht.
Reputatie 1

Foto or it didn't happen!:8:8:8

Foto or it didn't happen!:8:8:8

Bij deze;

Reputatie 8
Badge +17

😉
@erikfocus,
Is er al zicht op het in productie zetten van de nieuwe firmware, waarbij de poorten wel open staan. Ben benieuwd en zit er met smart op te wachten :-)
Gr
Reputatie 8
Badge +17
31 mei, uiterlijk...

volgens webcare dan, hè?
Goed nieuws: in de komende firmwarerelease zullen deze poorten niet meer gereserveerd zijn. In de maand april wordt deze firmware ontwikkeld en getest zodat ze in mei kan worden uitgegeven.

Update 1 mei: er zijn bugs gevonden in de nieuw ontwikkelde firmware, waardoor de uitgave van deze firmware minstens een maand opschuift.

Update 16 mei: de nieuwe firmware staat gepland om te worden uitgerold tussen 22 mei en 1 juni.

Inmiddels 31 mei en nog geen update van de firmware mogen ontvangen. Gaat dit nog gebeuren en moet ik als eindgebruiker nog iets doen, omdat ik er vanuit ga dat het automatisch gaat! Of is dit een aanname?

Graag duidelijkheid schaffen? Zit er met smart op te wachten.

Gr
Reputatie 8
Badge +17
een firmwareupdate gaat automatisch. gebeurd 'snachts.

Ik heb 'm al binnen, je zal nog even geduld moeten hebben.

Welke frimwareversie heb je nu?
Goed om te horen dat er al wel updates plaatsvinden. Mijn huidige gegevens zijn:

Hardware versie V1.00
Software versie V1.01.01T01.4v3
Boot loader versie V1.0.00

Hopelijk vanavond/vannacht 😉
Reputatie 8
Badge +17
V1.01.01T01.6

Reageer