Kan niet meer inloggen op mijn (Tiscali-) website

• 27 april 2013
  • 16 reacties
  • 7395 keer bekeken

Badge +1
Ik heb al jaren 3 websites bij het toenmalige Tiscali. Nu hoef ik daar niet wekelijks wat aan te veranderen. Op 7 April is het nog gelukt om wat te veranderen, maar vandaag 27 April 2013 kan ik ineens niet meer inloggen met mijn ftp programma. Login incorrect. Ik had het nieuwe email wachtwoord al ingevoerd en kon daar dus mee inloggen...tot vandaag dus. Het oude wachtwoord werkt ook niet.
Is er een storing of ben ikl door de emailmigratie mijn website kwijtgeraakt zonder het vooraf te weten?
Iemand anders ook die problemen?
Is er een andere manier van inloggen, bijv. met je browser? Wie???😕

16 reacties

Badge +1
Ik heb al jaren 3 websites bij het toenmalige Tiscali. Nu hoef ik daar niet wekelijks wat aan te veranderen. Op 7 April is het nog gelukt om wat te veranderen, maar vandaag 27 April 2013 kan ik ineens niet meer inloggen met mijn ftp programma. Login incorrect. Ik had het nieuwe email wachtwoord al ingevoerd en kon daar dus mee inloggen...tot vandaag dus. Het oude wachtwoord werkt ook niet.
Is er een storing of ben ikl door de emailmigratie mijn website kwijtgeraakt zonder het vooraf te weten?
Reputatie 8
Badge +19
Je moet in het FTP-programma dat je gebruikt de servernaam/serverID wijzigen van home.tiscali.nl naar home.telfort.nl.
Badge +1
Reputatie 8
Badge +19
Driedubbelpost...
Beetje overdeven hè...
Badge +1
Je moet in het FTP-programma dat je gebruikt de servernaam/serverID wijzigen van home.tiscali.nl naar home.telfort.nl.

Bedankt, maar helaas...werkt ook niet. Zowel de ftpservernaam als de userid naam veranderd in telfort.nl
Badge +1
Voor de volledigheid: ik gebruik FTP commander 8.0 freeware versie.
Reputatie 8
Badge +19
Dan vermoed ik dat het inderdaad met de mailmigratie te maken heeft.
Je bent je websites uiteraard niet kwijt maar het kan even duren voordat je er weer op kan inloggen, dit zal waarschijnlijk synchroon lopen met het oplossen van de problemen met het complete inlogsysteem van Telfort (mailserver, homepages en 'Mijn Telfort').
Reputatie 8
Badge +19
Voor de volledigheid: ik gebruik FTP commander 8.0 freeware versie.

Ik gebruik FTP Commander Pro v7.90.
Werkt uitstekend... 😉
Badge +1
Driedubbelpost...
Beetje overdeven hè...

Ja, sorry. Het is maar de vraag in welk topic het hoort...en als meer mensen in verschillende topics kijken, des te eerder heb ik een reactie, zoals die van u. Bedankt voor de snelle reactie. Uw eerdere optie werkte niet...nog meer ideeen? Ik sta er open voor...
Badge +1
OK, we wachten dan maar even af....misschien komt Telfort zelf ook met een oplossing...
Er is geloof ik geen mogelijkheid om met de browser in te loggen hé? Dat kon bij Zonnet geloof ik wel, maar of dat bij Telfort/Tiscali kan?
enne...tot 7 April had ik overigens gewoon home.tiscali.nl staan en geen Telfort...wel het nieuwe wachtwoord. Ik ga het zien. Bedankt zover.
Reputatie 8
Badge +19

Er is geloof ik geen mogelijkheid om met de browser in te loggen hé? Dat kon bij Zonnet geloof ik wel, maar of dat bij Telfort/Tiscali kan?

Wat bedoel je met 'met de browser inloggen'..?
Waarop inloggen?

Edit: heb ik even naar gekeken, je bedoelt zoiets als ftp://gebruiker:wachtwoord@hostname.nl
Ik heb dit geprobeerd maar het lijkt erop dat Telfort dit niet ondersteund.
Badge +1
Probeer het eens met alleen de eerste 8 karakters van je paswoord.
Badge +1
Ik zie dat je meerdere topics hebt aangemaakt........................

Probeer eens in te loggen met alleen de eerst 8 karakters van het paswoord........
Badge +1
En toen....werkte het weer !
Ineens op de 30e April, vroeg in de ochtend kon ik er ineens weer bij. Wat ik wel heb moeten veranderen.....alle woorden van Tiscali veranderen in Telfort en voor het serveradres http:// ervoor zetten.
Bedankt Enterprise voor je tips. Zoals je ziet was een deel van je tip de gouden. Maar...ik had al e.e.a. geprobeerd, nu zat ik te proberen om de wachtwoorden van andere mailboxen te proberen, telfort in te vullen, http:// eraf, ervoor te zetten. En ploep: daar ging het ineens weer.
Ben nu toch wel blij.
Overigens had ik ook al gebeld met Telfort maar kunnen geen ondersteuning geven omdat Telfort de webruimte niet ondersteund. Wel via de mail ook tips gekregen om mijn wachtwoorden te controleren...maar de mail werkt en wachtwoorden van webruimte staan er niet apart bij. Dat is gekoppeld aan mailadressen.:):)
Badge +1
En kan ik nu deze discussie / topic sluiten? Zo ja...hoe?🆒
Reputatie 8
Badge +19
Je kan zelf dit topic niet sluiten en daar is ook geen reden voor, tenzij webcare anders beslist.
Er kunnen andere forumbezoekers zijn die nog iets kwijtwillen aangaande jouw vraagstelling.

In ieder geval fijn dat je probleem is opgelost..! 😃

Reageer