Kan niet meer inloggen in League of Legends

• 16 november 2015
  • 65 reacties
  • 3857 keer bekeken

Reputatie 1
^

Ik ben niet de enige, het ligt iig bij telfort.

http://boards.euw.leagueoflegends.com/en/c/help-support-en/myF3hQPA-cant-login-connection-problems-with-pvpnet

65 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.
Reputatie 1
Zelfde probleem, sinds vandaag.
Ik heb dit problem sinds 10 uur s'ochtends. Ik heb alles geprobeerd maar alleen telfort klanten hebben hier last van. Na alles te hebben geprobeerd starten ik EUNE op. Alleen krijg ik daar het probleem dat ik bij het laadscherm de melding krijg dat er iets mis is met mijn internet verbinding.

Hebben andere mensen ook het probleem om in het laadscherm te komen op de EUNE server?

Samenvattend: EU West server blijf je hangen in het "Logging in" gedeelte met vervolgens een foutmelding en bij EUNE kan je inloggen maar niet in laadscherm komen. Alle andere verbindingen werken(Skype, steam, internet browser, email.. etc...)

Graag zie ik een reactie van Telfort over een oplossing.

Gister was er geen enkel probleem...

Mvg,

Typentica
Reputatie 1
Ik heb dit problem sinds 10 uur s'ochtends. Ik heb alles geprobeerd maar alleen telfort klanten hebben hier last van. Na alles te hebben geprobeerd starten ik EUNE op. Alleen krijg ik daar het probleem dat ik bij het laadscherm de melding krijg dat er iets mis is met mijn internet verbinding.

Hebben andere mensen ook het probleem om in het laadscherm te komen op de EUNE server?

Samenvattend: EU West server blijf je hangen in het "Logging in" gedeelte met vervolgens een foutmelding en bij EUNE kan je inloggen maar niet in laadscherm komen. Alle andere verbindingen werken(Skype, steam, internet browser, email.. etc...)

Mvg,

Typentica

Ik had precies hetzelfde. Ik heb alles client-wise al geprobeerd wat ik kon vinden op het internet etc.

Repair client, Re-install client, Restart Router, Flush DNS, Firewall check, peer to peer uitzetten, run als admin, niets werkt tot ik uitkwam bij het forum waar dus alle nederlanders met Telfort dit probleem hebben. Jammer dat er nog geen reactie is gekomen vanuit Telfort zelf.
Hier ook hetzelfde probleem. Komen jullie toevallig uit omgeving Den Bosch?
Reputatie 1
Hier ook hetzelfde probleem. Komen jullie toevallig uit omgeving Den Bosch?

Ik woon er in de buurt idd.
Ik ook. Ze zullen bepaalde features van het netwerk wel hebben uitgezet om de boel te ontlasten oid. Ik heb wel gewoon TV en internet.

Potje voetballen? Want dat elo kunnen we vandaag vergeten 😃
Ik denk niet dat het omgeving's gericht is. Want ik zit nu gewoon in Leiden:P
Reputatie 1
Ik kan wel in NA spelen though zonder problemen
Reputatie 1
Ja je kan wel op de NA servers inloggen maar niet EUW. Erg raar.
Reputatie 1
Hetzelfde probleem hier. (Omgeving Friesland)

Van alles geprobeerd, router mapping en dat soort dingen.
Zonder resultaat..

Waar is telfort mee bezig? Ik wil gamen jonge xD

Mvg,

Typentica

EUNE is weer speelbaar maar EUW nog steeds logging in problemen
Reputatie 1
^

Ik ben niet de enige, het ligt iig bij telfort.

http://boards.euw.leagueoflegends.com/en/c/help-support-en/myF3hQPA-cant-login-connection-problems-with-pvpnet
Het zou wel fijn zijn als Telfort op z'n minst kon reageren. zelfde probleem als de rest, maar dan van Amsterdam
Reputatie 1
Ik heb ze ook al via Twitter op dit toppic gewezen maar ook daar geen reactie. Jammer dit.
Reputatie 1
verbinding met alles behalve league of legends werkt (op een telfort verbinding)
via mijn wifi hotspot over het kpn 4g netwerk werkt alles zoals normaal
duidelijk dat het dus bij telfort ligt
Reputatie 1
Hier heb ik ook last van, echt super vervelend!

Zit met smart te wachten op een reactie en/of oplossing!
Ja me vriendin kan ook gewoon via 4g op league chat en via tethering kan de laptop dan ook gewoon inloggen.

maar telfort schiet ons tekort
Met een vpn zoals cyberghost kom je er wel in met 60 ms ping:) dus probeer een vpn te gebruiken als workaround want telfort bellen en hier berichten posten heeft mij niks geholpen in ieder geval!
Reputatie 1
Als dit niet binnen een normale tijd word opgelost word het heel simpel overstappen naar een andere provider.

Het is vrij frustrerend dat er geen reactie komt van Telfort's kant.
Reputatie 1
Nou ja dat ook weer niet, de jaren dat ik hier zit heeft mijn internet altijd goed gewerkt dus een dagje niet kunnen gamen is ook weer niet erg :q
Reputatie 1
Een dagje niet kunnen gamen maakt idd niet uit, dat kan overal gebeuren. Maar dat er 0 reactie komt op tweets, mails en telefoontjes van verschillende mensen is vrij slecht.
Reputatie 1
true that
Reputatie 1
Riot heeft gereageerd:
http://boards.euw.leagueoflegends.com/en/c/help-support-en/0zJEUwFo-16-11-15-log-in-issues-euw-telfort-isp?comment=000c
Ik heb geen zin om een exstra programma te downloaden om een spelletje te spelen. Hou er niet van hoe zeg gewoon niet reageeren. Als dit zo blijft dan word het maar overstappen.

Reageer