beantwoord

Kan niet aanmelden bij PlayStation network (CE-33729-4)

• 24 april 2020
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

Hallo , ik probeer al een dag weer op mijn playstation in te loggen maar als ik wil inloggen of mijn WiFi wilt testen geef die een foutcode aan ( CE-33729-4) 

Ik heb vanmiddag met een medewerker van telfort gebeld en hij zei dat het probleem lag aan de poorten of NAT type nou weet ik eerlijk gezegd niet meer wat ik moet doen

Playstation gaf aan de router 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 april 2020, 10:12

Hoi @Sammie19706, welkom bij ons op het forum! Het inloggen op jouw PS4 lukt niet begrijp ik, dat is lastig. Heeft het eerder wel gewerkt en werkt het nu niet meer? Of lukt het inmiddels wel weer? Ik zie dat er op de 24e een storing was gemeld bij PlayStation, waarbij een groot deel van de meldingen ook over het inloggen ging. Als het nog niet is opgelost gaan we natuurlijk samen verder kijken, ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sammie19706, welkom bij ons op het forum! Het inloggen op jouw PS4 lukt niet begrijp ik, dat is lastig. Heeft het eerder wel gewerkt en werkt het nu niet meer? Of lukt het inmiddels wel weer? Ik zie dat er op de 24e een storing was gemeld bij PlayStation, waarbij een groot deel van de meldingen ook over het inloggen ging. Als het nog niet is opgelost gaan we natuurlijk samen verder kijken, ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sammie19706, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het aanmelden weer gelukt? Als ik nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.

Reageer