beantwoord

ISRA punt defect

• 1 april 2016
  • 4 reacties
  • 744 keer bekeken

In onze nieuwe woning is het ISRA punt defect (kap eraf en draadjes los). Ik zou het graag opgelost hebben voordat we verhuizen en zonder internet komen te zitten. Nu zijn er wisselende lezingen over wie het mag / kan repareren - er staat op eigendom KPN.... Ik zou er zelf een RJ11 telefoondoos op kunnen zetten, maar dan zou ik graag het aansluitschema zien. Kan iemand me daar aan helpen? Of moet er een monteur komen?
icon

Beste antwoord door Michael 1 april 2016, 20:20

Hi eggda! Om een defect ISRA te laten repareren, dient er inderdaad een KPN monteur te komen. Maar het is niet mogelijk deze op voorhand aan te sturen, hier moet eerst een verhuizing voor ingediend en opgeleverd zijn. Nadat dit is afgerond, kan er via ons een KPN'er langskomen om de situatie (kosteloos) te beoordelen en dit in orde te maken. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Bedankt voor je reactie Michael. Ik hou je op de hoogte
Reputatie 8
Badge +17
In de bijlage de verschillende ISRA aansluitingen en welke heb je
Hi Jimny,
Het is de 2e van links.
Reputatie 8
Badge +2
Hi eggda! Om een defect ISRA te laten repareren, dient er inderdaad een KPN monteur te komen. Maar het is niet mogelijk deze op voorhand aan te sturen, hier moet eerst een verhuizing voor ingediend en opgeleverd zijn. Nadat dit is afgerond, kan er via ons een KPN'er langskomen om de situatie (kosteloos) te beoordelen en dit in orde te maken. 🙂

Reageer