beantwoord

iPad herstellen naar fabrieksinstelling geen telfort wachtwoord en email meer

• 19 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 187 keer bekeken

mijn dochter heeft jaren geleden op school een apart email adres aangemaakt via telfort. Op school is ze met dit email adres gaan werken. Daarnaast heeft ze dit email account en wachtwoord gebruikt om op haar iPad een Apple ID aan te maken.

inmiddels zit ze niet meer op school en wil ze haar iPad opschonen naar de fabrieksinstelling. Echter wordt er dan gevraagd naar haar email adres en wachtwoord. Omdat ze het wachtwoord van haar telfort account niet meer weet wil ze die opvragen, maar die wordt naar een niet meer gebruikt email adres gestuurd. We hebben het ook geprobeerd met het versturen van een wachtwoord naar haar telefoonnummer, maar die is inmiddels ook verandert. 

Vraag hoe kunnen we de iPad toch naar de fabrieksinstelling terugzetten. Kunnen we de telfort gegevens ergens opvragen en die dan gebruiken, of moeten we juist bij Appel zijn om daar die gegevens op te vragen en of aan te laten passen.

ik hoor graag.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2019, 15:33

Het klinkt alsof je het over Mijn Telfort hebt in plaats van haar e-mailadres. Het wijzigen van het wachtwoord van het Telfort e-mailadres gaat namelijk via Mijn Telfort

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sjonnyboy, welkom hier op het Forum. 

Je dochter wil haar iPad opschonen. Nu vraag de iPad naar haar Apple ID om dit op te schonen? Dat is haar Telfort e-mailadres? Het is mij nu even niet duidelijk of ze het wachtwoord niet meer weet van haar Apple ID of van het Telfort e-mailadres. Om welk e-mailadres gaat het? En op welk adres staat deze geregistreerd? Wil je deze toevoegen aan jouw Forumprofiel onder Extra informatie? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik even mee. 

Bart het gaat om het wachtwoord van haar e-mail adres bij Telfort. Dit mail adres gebruikt ze al een tijd niet meer. Bij opvragen of verfrissen wordt het naar haar niet meer gebruikte e mail adres gestuurd. Nu begreep ik dat het ook per sms naar haar telefoonnummer kan maar die is inmiddels ook veranderd. 
ik wil je het e-mailadres en adres wel toesturen maar liever niet publiekelijk en ik kan het extra veld niet vinden.

heb je eventueel een mailadres waar ik het naar kan toesturen of bellen

Reputatie 8

Je zou een persoonlijk bericht kunnen sturen.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat je bij een reset naar fabrieksinstellingen altijd de mogelijkheid hebt een nieuw account aan te maken / te gebruiken, waarmee de nieuwe set-up wordt gekoppeld.

Reputatie 8
Badge +11

Het klinkt alsof je het over Mijn Telfort hebt in plaats van haar e-mailadres. Het wijzigen van het wachtwoord van het Telfort e-mailadres gaat namelijk via Mijn Telfort

Reageer