beantwoord

iPad geen geluid in glasvezel app

  • 11 september 2016
  • 3 reacties
  • 592 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag heb ik ineens geen geluid meer in de Telfort app. Ik heb deze al opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
YouTube heb ik getest en daar werkt alles.
Verder reageert de app naar behoren.
Wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Leon 12 september 2016, 09:57

Hoi Ilseke, welkom op ons forum! Wanneer je gebruik maakt van een iPad zorg er dan voor dat de functie van de zijschakelaar goed ingesteld staat.

Ga naar Instellingen en tik op Algemeen en kies vervolgens voor Functie zijschakelaar. Zet de Functie zijschakelaar op "Geluid Uit".

Zet nu met de zijschakelaar aan de zijkant van de iPad het geluid aan.

Ik hoor graag of het gelukt is! 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
Hoi Ilseke, welkom op ons forum! Wanneer je gebruik maakt van een iPad zorg er dan voor dat de functie van de zijschakelaar goed ingesteld staat.

Ga naar Instellingen en tik op Algemeen en kies vervolgens voor Functie zijschakelaar. Zet de Functie zijschakelaar op "Geluid Uit".

Zet nu met de zijschakelaar aan de zijkant van de iPad het geluid aan.

Ik hoor graag of het gelukt is! 🙂
Top, naar dit antwoord was ik al lang op zoek (gebruikte iPad niet meer om tv te kijken)
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Frankieboy, wat een goed bericht om te lezen & welkom op het forum 🙂.

Reageer