IP-adres soms geweigerd bij chat-browser's

• 24 maart 2013
  • 0 reacties
  • 2110 keer bekeken

Ik heb hier een ZyXel gekoppeld met NetGear-routermodem WNDR4000.
Dat is omdat sommige wifi signaalafstand voor ZyXel verzwakt wanneer zelf in specifiek ruimtes zit. Vandaar NetGear gekoppeld met 10 meter RJ-45 kabel. Deze NetGear is 5.0 GhZ en 2.4 GhZ beide frequentie ingeschakeld. ZyXel is 192.168.1.x en NetGear is 10.0.0.x . Hoofdlijn-ip/zyxel-ip/netgear-ip.

Bij de chat-browser zegt dat mijn IP niet toegangelijk zijn, en andere browser heeft dat ook hetzelfde problemen. Ik denk niet aan mijn nederlandse taal ligt, want ik ken geen (niet altijd) moedertaal (gezegdes en spreekwoorden). Er zijn niet veel chat-browser in Nederlands.

Kan iemand mij vertellen of zit het hem in routers of zit het hem in de browser zelf? Dat kom ik zelf niet zo goed uit. Toen had ik Tele2, deze werd meer dan half jaar volledig verbannen en toen nu heb ik Telfort.

Dat kan ik goed voorstellen dat er veel vrijgezellen op de openbare chat-browser zit, wanneer ik dat onderbreekt word ik verbannen. Stel als ik zegt, 'ik ben doof' wordt het gauw gerapporteerd als verkrachtiging, en ik had onlangs met iemand gechat in de gameroom die zelf belg is, en hij gaf aan 'ik ben een belg' en hij word verbannen bij de sommige kamers.

Misschien is er een nuttige website te vinden over deze ip-problemen? Niet die van Abuse-kantoor, van website KPN-check, maar iets anders. Ik word goed in de ziektewet als ik eenzaam ben..

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer